Platforma do bezpośredniej komunikacji w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem aplikacji mobilnej i lokalizacji użytkownika.
Platforma do bezpośredniej komunikacji w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem aplikacji mobilnej i lokalizacji użytkownika.
Comarch Location Based Services to rozwiązanie, dzięki któremu każda firma może łatwo i skutecznie docierać do nowych i obecnych klientów we właściwym czasie i miejscu. Elastyczność platformy umożliwia samodzielną implementację lub rozszerzenie istniejącego oprogramowania CRM dowolnego rodzaju, np. Comarch Loyalty Management. Za każdym razem, gdy członek programu lojalnościowego fizycznie pojawi się w danym miejscu, nowy kanał komunikacyjny pozwoli na natychmiastowe dotarcie do jego urządzenia mobilnego.
Dzięki aplikacji Comarch Location Based Services detaliści otrzymują cenne dane o klientach, którzy wchodzą do ich lokali z telefonami komórkowymi.
Aplikacja mobilna odbiera sygnały z beacona, usług geolokalizacyjnych lub Wi-Fi, dzięki czemu platforma rozpoznaje lokalizację klienta w czasie rzeczywistym i przesyła powiadomienia w ułamku sekundy. W treści mogą znaleźć się godziny otwarcia sklepu, nowe produkty, aktualne promocje czy indywidualne oferty (zniżka urodzinowa, preferencje, historia zakupów itd.).
Dane o lokalizacji umożliwiają działanie aplikacji mobilnej – wewnętrznego systemu nawigacji. Korzystając z sygnałów z sieci beacon skonfigurowanej w sklepie i cyfrowej mapy galerii handlowej, klienci mogą łatwo znaleźć drogę do sklepu i interesującego ich produktu w odpowiedniej sekcji.
Aplikacja mobilna może dostarczyć klientowi wskazówki jak dotrzeć do konkretnych działów lub do miejsc takich jak kasa, winda, toalety, schody, przymierzalnia itp. Funkcja prowadzenia wewnątrz budynku jest również używana w połączeniu z marketingiem zbliżeniowym - klient jest prowadzony do sekcji sklepu, w której moze znaleźć określony produkt w promocji.
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.