Lojalność napędzana przez chmurę
Twórz angażujące programy lojalnościowe i zarządzaj nimi - przy minimalnym wysiłku i niskich kosztach
Lojalność napędzana przez chmurę
Twórz angażujące programy lojalnościowe i zarządzaj nimi - przy minimalnym wysiłku i niskich kosztach
Comarch Loyalty Marketing Cloud (LMC) to innowacyjna platforma lojalnościowa o budowie modułowej. Za jej pomocą użytkownicy mogą w prosty sposób definiować i wdrażać zaawansowane techniki promocji i systemy nagradzania klientów za ich zaangażowanie.
Oferując szeroką gamę funkcji umożliwiających tworzenie spersonalizowanych programów lojalnościowych, produkt ten wyróżnia się jako przyjazne użytkownikom i korzystne cenowo narzędzie dostępne w modelu subskrypcyjnym pay-as-you-go.
Wszystkie funkcje platformy LMC są dostępne dla naszych klientów już kilka dni po podpisaniu umowy. Jest to możliwe dzięki modelowi usługowemu, który eliminuje czasochłonny proces implementacji, umożliwiając niemal natychmiastowe przystąpienie do pracy nad zwiększaniem zaangażowania klientów.
Jeżeli bardziej niż na customizacji zależy Ci na innowacyjnym podejściu i wsparciu ekspertów, Comarch Loyalty Marketing Cloud jest dokładnie tym, czego szukasz.
Modułowa budowa LMC zapewnia dostęp zarówno z aplikacji front jak i backend, aplikacji mobilnej oraz API.
Dzięki otwartemu API i interfejsom plikowym, LMC umożliwia prostą integrację z systemami zewnętrznymi.
LMC gwarantuję korzystną relację ceny do jakości, natychmiastowy dostęp i bezpłatne aktualizacje.
W procesie budowania przewagi konkurencyjnej, możesz uzyskać wsparcie naszych ekspertów.
Comarch Loyalty Marketing Cloud umożliwia personalizację przekazu programu lojalnościowego na bazie mechanizmu segmentacji. W oparciu o segmenty, system inicjuje zindywidualizowane interakcje z uczestnikami programu lojalnościowego. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej!
Silnik promocji jest sercem platformy Comarch Loyalty Marketing Cloud. I to on, w dużej mierze, odróżnia nasz produkt od innych tego typu rozwiązań. Dlaczego?
Ten elastyczny mechanizm pozwala na wykorzystanie kuponów, rabatów, czy też powiadomień wysyłanych za pomocą wielu kanałów komunikacji w celu szybkiej reakcji na konkretne zachowanie uczestników programu.
Pomaga on także zwiększyć zaangażowanie klientów za pomocą technik wykraczających poza tradycyjny zakres działań promocyjnych. Umożliwia on, na przykład, definiowanie akcji zarówno w oparciu o wszystkie, jak i pojedyncze produkty znajdujące się w koszyku zakupów, czy też odnoszenie się do określonych transakcji oraz ich skumulowanych wartości.
Mechanizm wykorzystania w systemie tzw. „external events” daje z kolei możliwość rozszerzenia listy nagradzanych zachowań członków programu w oparciu o zewnętrzne, zintegrowane źródła danych. Dodatkowo, system zapewnia kompleksowe monitorowanie wyników programów lojalnościowych w oparciu o wszystkie typy realizowanych działań.
Jednym z najbardziej istotnych elementów tworzenia programu lojalnościowego jest ustanowienie strategii rejestracji i pozyskania nowych uczestników programu. To ona umożliwia zdefiniowanie sposobu gromadzenia danych klientów.
Comarch Loyalty Marketing Cloud pozwala zaprojektować i wdrożyć plan rejestracji, który odpowiada Twoim potrzebom biznesowym. Daje również możliwość budowania promocji typu "member-gets-member". Jako użytkownik możesz więc skonfigurować każdy z obszarów istotnych dla poprawnego przebiegu tego procesu: ustawienia logowania, atrybuty uczestnika, zgody uczestnika, polityka haseł, zarządzanie identyfikatorami, ograniczenia rejestracji - i wiele więcej!
Dostrzeżenie i nagradzanie zaangażowania klientów jest równie ważną częścią prowadzenia programów lojalnościowych. Korzystając z platformy LMC, możesz nie tylko definiować nagrody rzeczowe, ale także kupony i kody rabatowe - zarówno w odniesieniu do całych transakcji, jak i zakupu konkretnego produktu.
Comarch Loyalty Marketing Cloud obsługuje kupony wydawane w ramach masowych kampanii i promocji. Kupony mogą być również wydawane klientom jako element katalogu nagród w procesie wymiany punktów lojalnościowych. Uczestnicy mogą wymienić pozyskane kupony na rabaty gotówkowe lub procentowe.
Wybierając Comarch Loyalty Marketing Cloud otrzymasz wsparcie naszych specjalistów w zakresie podstawowym, co zagwarantuje Ci pełen dostęp do systemu oraz jego usług. Aby pomóc zwiększyć przewagę konkurencyjną za wykorzystaniem dostarczanej przez nas platformy, bardziej wymagającym klientom zapewniamy dodatkowe wsparcie techniczne i biznesowe.
Posiadając wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów lojalnościowych na całym świecie, nasi specjaliści dopilnują tego, aby Twoje obawy dotyczące projektu, zarządzania programem lojalnościowym oraz samych funkcji platformy dostępnej w chmurze zostały dokładnie przeanalizowane i rozwiązane w sposób, który jest najbardziej korzystny dla Twojej firmy.
Posiadanie potężnej platformy lojalnościowej bazującej na chmurze to jedno. Wprowadzenie modyfikacji strategii programów lojalnościowych, czy też integracja z zewnętrznym systemem to zupełnie coś innego. W tym celu oferujemy usługi Premium Technical Support - opcjonalny pakiet zapewniający użytkownikom LMC najwyższy poziom wsparcia IT.
Przetestuj naszą chmurę...
i sprawdź, jak łatwo można zwiększyć lojalność klientów