Dubaj: Comarch o Smart City oraz lojalności konsumentów w handlu i na rynku usług finansowych
Dubaj, 25.10.2016
Warsztat Comarch Loyalty Solutions for Retail and Financial Services odbędzie się w dniu 25 października w Emirates Golf Club w Dubaju. Miejsce warsztatów, dzięki światowej klasy polu golfowym i luksusowym pomieszczeniom klubowym oraz przystaniom, stanowi jedną z najbardziej spektakularnych lokalizacji do gry w golfa, organizacji wydarzeń biznesowych oraz rozrywkowych w Zatoce Perskiej.
Comarch Loyalty Workshop daje możliwość odkrycia sekretów lojalności konsumenckiej w handlu i sektorze finansowym, a także stanowi okazję do wymiany wiedzy i dobrych praktyk. Uczestnicy będą mogli w otwarty sposób porozmawiać o wyzwaniach związanych z konsumentami, markami i kanałami marketingowymi oraz dowiedzieć się jak zoptymalizować doświadczenie użytkownika.
Wydarzenie łączy w sobie prezentacje i networking na polu golfowym. To szansa poznania czołowych światowych ekspertów rynku IT oraz kadry managerskiej reprezentującej ważne firmy z całego regionu. Prezentacje będą skupione wokół innowacji i trendów w lojalności konsumenckiej, rynku Smart City oraz rynku finansowym, w oparciu o studia przypadku i rzeczywiste dane rynkowe.