CNMS-Retail – otwieramy przed Tobą nowe możliwości
Comarch przygotował rozwiązanie dedykowane dla branży Retail - Comarch Network Managed Services. Oferowane rozwiązanie pozwala na poprawę przepływu informacji w firmie bez znaczącego zwiększenia kosztów po stronie klienta.
W ramach usługi CNMS – Retail Comarch zapewnia:
- Dostawę lub udostępnianie sprzętu sieciowego
- Zarządzanie, monitoring i serwis sprzętu sieciowego
- Monitoring łączy
- Usługę pierwszej linii wsparcia oraz przejęcie kontaktu z operatorami
Rozwiązanie CNMS – Retail umożliwia czerpanie z biznesowych korzyści i pozwala na:
- Klarowny sposób oceny jakości gwarantowany umową SLA (Service Level Agreement)
- Ciągły monitoring - gwarancja krótkiego czasu przywrócenia do pracy systemów informatycznych
- Stały poziom kosztów obsługi - abonament miesięczny określony w umowie
- Gwarancję pełnej poufności przesyłanych danych – jednolita polityki bezpieczeństwa w całej sieci WAN
- Możliwość rozszerzenia zakresu świadczonych usług np. o usługi Comarch Telefonii IP, Comarch WAN Security, itp.
- Dobór optymalnej architektury sieci do struktury oddziałów i aplikacji w firmie
- Współpracę z operatorami i instalacje bez angażowania zasobów klienta
- Informację o dostępie do łączy w nowo otwieranych lokalizacjach – analiza dostępności operatorów
- Przejęcie przez Comarch kontaktów z operatorami telekomunikacyjnymi
- Posiadanie jednego punktu kontaktu – w razie awarii klient kontaktuje się tylko z Comarch
Branża Retail jest bardzo specyficznym rynkiem, wymagającym odpowiednich narzędzi ściśle dopasowanych do specyfiki działalności. Duża ilość danych, drobnych transakcji często kumulujących się w określonych przedziałach czasowych czy podmiotów świadczących usługi na rzecz operatorów sklepów, przy jednocześnie bardzo wysokich wymogach dotyczących dostępności usług, wprowadza chaos i zamieszanie w pracy poszczególnych placówek. CNMS – Retail rozwiązuje te problemy i sprawia, że biznes oparty na szybkim dostępie do informacji staje się efektywniejszy.