Comarch Contact Center. Komunikacja pod kontrolą
Internetowa ofensywa, artykuły eksperckie i intensyfikacja działań w mediach społecznościach to tylko niektóre z elementów kampanii promocyjnej, jaką pod hasłem „Comarch Contact Center. Komunikacja pod kontrolą” będą realizować Rozwiązania Sieciowe i Telekomunikacyjne Comarch.
Przez najbliższe tygodnie będziemy intensywnie promować szeroki wachlarz rozwiązań Comarch wspierających komunikację w przedsiębiorstwie. Prowadzone działania reklamowe w mediach tradycyjnych i elektronicznych mają budować wizerunek Comarch jako eksperta od rozwiązań Contact Center. W świadomości potencjalnych klientów chcemy zaistnieć jako wiarygodny i doświadczony dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych. Pragniemy uświadomić potencjalnym odbiorcom, że oferowane przez Comarch rozwiązania pozwalają nie tylko zarządzać wielokanałową komunikacją w przedsiębiorstwie, ale również optymalizować procesy biznesowe i poprawiać jakość obsługi klienta, co jest podstawą, by odnieść sukces w biznesie.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Comarch w obszarze rozwiązań telekomunikacyjnych, a także do śledzenia naszych działań marketingowych w social mediach.