Comarch i Aspect zapraszają na warsztaty
Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach Call Center, które odbędą się 17 czerwca 2014 roku w Hotelu Westin w Warszawie. Tematyka tegorocznych warsztatów to Call Center w chmurze oraz integracja rozwiązań Call Center z social mediami. Wydarzenie jest organizowane wspólnie z naszym partnerem Aspect.
Wg "Polish Trend's Hunters" w 2013 roku 0,5% polskich Call Centers zorganizowanych zostało w modelu chmurowym, natomiast w 2015 ma ich być 10 razy więcej. Również obsługę klienta czekają poważne zmiany, bowiem coraz większy procent komunikacji odbywać się będzie za pośrednictwem social mediów. Zapraszamy na prezentację, którą poprowadzą wspólnie Ingo Brod z Aspect, reprezentant jednego z najważniejszych dostawców systemów Contact Center oraz eksperci Comarch, czyli Marcin Geroch i Michał Szybalski. Podpowiedzą słuchaczom, z jakich rozwiązań warto korzystać i na jakie elementy zwracać uwagę.
Poniżej szczegółowa agenda:
9:30- 10:00- przybycie i rejestracja
10:00- 10:30- Comarch i Aspect- historia współpracy, opis firm
10:30- 11:30- Zipwire- call center w chmurze
11:30- 11:45- przerwa kawowa
11:45- 12:45- Aspect Social- czyli jak zintegrować Facebooka z CC
12:45- 13:15- Omini Channel (Voxeo) - nowy wymiar IVR
13:15- 14:00 Lunch
Darmowa rejestracja trwa do 11 czerwca, zgłoszeń prosimy dokonywać poprzez formularz rejestracyjny.