Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach Call Center, które odbędą się 6 października 2014  roku w SHERATON WARSAW HOTEL. Tematyka tegorocznych warsztatów to Call Center w chmurze oraz integracja rozwiązań Call Center z social mediami.  Wydarzenie jest organizowane wspólnie z naszym partnerem Aspect.

Wg "Polish Trend's Hunters" w 2013 roku 0,5% polskich Call Centers zorganizowanych zostało w modelu chmurowym, natomiast w 2015 ma ich być 10 razy więcej. Również obsługę klienta czekają poważne zmiany, bowiem coraz większy procent komunikacji odbywać się będzie za pośrednictwem  social mediów.  Podczas warsztatów reprezentanci jednego z najważniejszych dostawców systemów Contact Center – Ingo Brod z Aspect – oraz eksperci Comarch – Marcin Geroch i Michał Szybalski będą pracować nad podniesieniem praktycznych kompetencji uczestników z zakresu narzędzi  i nowych rozwiązań stosowanych w branży CC, podpowiedzą słuchaczom, z jakich rozwiązań warto korzystać i na jakie elementy zwracać uwagę.
 

Poniżej szczegółowa agenda:

9:30- 10:00- przybycie i rejestracja

10:00- 10:30- Comarch i Aspect- historia współpracy, opis firm

10:30- 11:30- Zipwire- call  center w chmurze

11:30- 11:45- przerwa kawowa

11:45- 12:45- Aspect Social- czyli jak zintegrować Facebooka z CC

12:45- 13:15- Omini Channel (Voxeo)- nowy wymiar IVR

13:15- 14:00 Lunch.
 

Warsztaty będą miały charakter kameralny i będą skierowane do wybranej grupy klientów. Udział w warsztatach jest bezpłatny.

Zgłoszeń prosimy dokonywać poprzez formularz rejestracyjny, rejestracja trwa do 30 września.

Formularz rejestracyjny

SHERATON WARSAW HOTEL

Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, Poland

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.