Comarch i Renault Retail Group Warszawa mają nową umowę na usługi outsourcingu infrastruktury IT
W ramach długoterminowej współpracy pomiędzy Comarch a Renault
Polska została podpisana umowa z Renault Retail Group Warszawa Sp. z
o.o., dotycząca świadczenia usług outsourcingowych w obszarze
infrastruktury informatycznej w 4 lokalizacjach na terenie miasta
stołecznego Warszawy.
Renault Polska od 2000 roku
korzysta z outsourcingu sieci WAN oraz administracji platformą ASP
świadczonego przez Comarch na terenie całej Polski. Dobra współpraca,
profesjonalizm oraz dopasowanie IT do wymagań i rozwoju biznesu
zaowocowały podpisaniem kolejnego kontraktu.
Do zadań Comarch należy przeprowadzenie szczegółowego audytu
infrastruktury IT oraz przejęcie całkowitej odpowiedzialności za
zarządzanie i utrzymanie krytycznych systemów klienta. Zakres
świadczonych przez Comarch usług zawiera outsourcing zarządzania bazami
danych, sieci LAN, infrastruktury end-user, obsługi serwerów oraz
komputerów specjalistycznych, a także serwis infrastruktury
informatycznej, zarządzanie oprogramowaniem i wsparcie użytkowników
on-site.
– Głównym benefitem dla klienta jest optymalizacja kosztów
obsługi infrastruktury informatycznej przy wykorzystaniu usług
ekspertów o dużym doświadczeniu i kompetencjach w aspekcie obecnych
oraz przyszłych aktywności projektowych – mówi Marcin Warwas, Wiceprezes Comarch odpowiedzialny za sektor Usługi.
Koncern Renault, obecny w 118 krajach i zatrudniający ponad 120
000 osób, ma już 110-letnią historię, a od 10 lat działa w ramach
Alliansu Renault-Nissan. W skład Grupy wchodzą trzy marki: Renault,
Dacia i Renault Samsung Motors.