Comarch na konferencji ‘Aktualne wyzwania Contact Center’
Comarch został sponsorem konferencji ‘Aktualne wyzwania Contact
Center’, która odbędzie się 16-17 czerwca w Warszawie, w Hotelu
Marriott.
Konferencja Aktualne wyzwania Contact Center skupia się na
kluczowych wyzwaniach Contact Center w czasie dekoniunktury – poprawie
jakości obsługi klienta, obsłudze wielokanałowej oraz optymalizacji
kosztów Contact Center. W trakcie konferencji swoim doświadczeniem
podzielą się liderzy rynku Contact Center. Opowiedzą oni o konkretnych
wdrożeniach, zaprezentują najnowsze rozwiązania technologiczne
wspomagające prace działów obsługi klienta oraz sposoby skutecznego
wykorzystania CRM do zarządzania jakością Contact Center. W drugim dniu
konferencji Michał Szybalski, Bussines Solutions Manager Comarch,
wygłosi prezentację na temat: ‘Marmur vs krzem – funkcjonalności
współczesnego call center podnoszące efektywność i obniżające koszty
sprzedaży’.
Rozwiązania Comarch Contact Center cieszą się dużą
popularnością, ponieważ bazują na automatyzacji procesów, dzięki czemu
gwarantują redukcję kosztów obsługi i zarządzania relacjami z
klientami. Więcej o rozwiązaniach Comarch Contact Center oraz o innych
rozwiązaniach Comarch dla Infrastruktury IT można się dowiedzieć ze strony internetowej.
Dodatkowo w czasie konferencji będzie okazja do bezpośredniego spotkania ze specjalistami Comarch z dziedziny Contact Center.