W dniach 7-8 kwietnia w hotelu Courtyard by Marriott odbyła się druga edycja Forum Customer Contact Management Summit. Po raz kolejny partnerem technologicznym Forum był Comarch.

 Michał Szybalski, business solution manager z Business Unit Rozwiązań Sieciowych i Telekomunikacyjnych firmy Comarch, wygłosił prelekcję na temat wykorzystania mediów społecznościowych do obsługi klienta, zatytułowaną „Face- BOK, czyli Contact Center 2.0". Prezentacja została najwyżej oceniona spośród wszystkich zaprezentowanych na Forum.

 - Customer Contact Management Summit to wyjątkowa w skali Polski impreza. Po raz drugi frekwencja podczas Forum potwierdziła, że jest to szczególne wydarzenie, które gromadzi liderów branży zarówno ze strony praktyków, jak i dostawców usług oraz rozwiązań dla Contact Center. Osoby odpowiedzialne za biura obsługi klienta, jak i proces lead generation, znajdą tu najbardziej aktualne tematy. Managerowie mają wyjątkową możliwość wymiany informacji i konfrontacji własnych doświadczeń z doświadczeniami konkurencji. Dzięki stoiskom wystawców menadżerowie mogą zapoznać się z najbardziej zaawansowanymi narzędziami wsparcia procesów, za które są bezpośrednio odpowiedzialni. Jestem przekonana, że w przyszłym roku Customer Contact Management Summit również będzie sukcesem - twierdzi Paulina Pyc, Project Manager w Blue Business Media, organizator spotkania.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.