Comarch sponsorem Customer Contact Management Summit.
22-23 kwietnia 2010 w Warszawie odbędzie się Customer Contact Management Summit - będzie to okazja, aby dowiedzieć się jak podczas każdej pojedynczej interakcji z Klientem dostarczyć najwyższej jakości obsługę oraz uzyskać kompleksową wiedzę na temat jego potrzeb i wymagań. Customer Contact Management Summit - to również platforma wymiany doświadczeń na temat efektywnych metod motywacji, które sprawiają, że każdy Państwa pracownik w ramach kontaktu z Klientem jest ambasadorem marki, produktów, usługi oraz całej firmy.
Konferencja będzie się składała z 3 sesji tematycznych: Customer Acquisition, Contact Center, Customer Service.
Udział w konferencji – to zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami z zakresu Contact Center, wysłuchanie praktycznych porad firm korzystających z Conatct Center, wybór spośród 30 prelekcji i 3 sesji tematycznych.
Więcej o konferencji>>
Zapraszamy na wystąpienie przedstawiciela Comarch: 13.20 - 23 kwiecień, sesja Contact Center
Pół kroku do Unifide Communication – skuteczne zarządzanie informacją w firmie przy jednoczesnym obniżeniu kosztów
Michał Szybalski, Business Solution Manager Comarch