Comarch your business. Experience the difference
20-21 maja odbyła sie konferencja sektora Usługi ‘Comarch your business. Experience the difference.' Jest to już 3-edycja konferencji organizowanej przez Subsektor infrastruktury.
W konferencji wzięło udział około 100 gości, w tym kluczowi klienci z Polski i zagranicy (Niemcy, Rosja). Wśród zaproszonych gości znaleźli się przedstawiciele takich firm jak BP, Х5 Retail Group, Panduit, Goodyear Dunlop Tires Polska Sp., Kombiverkehr Deutsche Gesellschaft für kombinierten Güterverkehr mbH & Co KG, Nordea PTE S.A, PGNiG SA, Renault, Cali Europe, Fortis Bank, Bank BPH, Deutsche Bank, Nordea TUnŻ, UNIQA, Onninen Sp. z o. o., MARIONNAUD, Stock Polska, CMSMirage i wiele innych. Dla zagranicznych gości przewidziane było tłumaczenie symultaniczne.
Konferencja jak co roku, cieszyła się dużym zainteresowaniem partnerów technologicznych. W tym roku Sponsorami konferencji były takie firmy jak: GTS Energis, IBM, Oracle/Sun, HP, Riverbed, Avaya, Fortinet, Websense.
W tym roku celem konferencji było ukazanie, jak pod wpływem technologii zmienia się biznes oraz skala jego efektywności. Wzrost wartości firmy możliwy jest między innymi poprzez zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa i pracowników - jego największego kapitału. Aby podnosić efektywność firmy oraz jej konkurencyjność i innowacyjność na rynku, menedżer oraz pracownicy potrzebują profesjonalnych i nowoczesnych narzędzi informatycznych. Podczas paneli przedstawiciele Comarch oraz firm partnerskich zaprezentowali najnowsze rozwiązania, technologie oraz bieżące trendy, które pozwalają osiągnąć wzrost efektywności oraz przyczyniają się do uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku.
Pragnęliśmy, by podczas konferencji każdy z uczestników mógł "poczuć różnicę", żeby ewentualne obawy przemienili w entuzjazm, a atmosfera sprzyjała nawiązywaniu nowych znajomości biznesowych oraz wymianie poglądów i doświadczeń, przydatnych w codziennej pracy zawodowej.
Nie zabrakło tez dobrzej zabawy. Po uroczystej kolacji w Wierzynku goście zostali zaproszeni na niezapomnianą imprezę wieczorną GRAND PRIX COMARCH. Sponsorem wieczornego spotkania była firma Renault, która dostarczyła nagrody dla zwycięzców - 3 spotkania Robertem Kubicą.