Comarch złotym sponsorem konferencji „Retail Technology Day 2012”
Comarch został złotym sponsorem konferencji „Retail Technology Day 2012”, która odbędzie się 23-24 maja w Warszawie, w Hotelu Novotel Warszawa Airport.
Konferencja Retail Technology Day koncentruje się na kluczowych wyzwaniach, przed jakimi stoi handel detaliczny. To wyjątkowe wydarzenie skupia w jednym miejscu przedstawicieli branży Retail, liderów z branży IT, dostawców sprzętu i technologii. W ciągu 2 dni będą oni mogli wspólnie omówić przyszłość i innowacje, przed jakimi stoi branża Retail. Comarch zaprasza na prezentację „Komunikacja łatwiejsza niż myślisz. CNMS Retail otwiera nowe możliwości”, którą wygłosi Małgorzata Zabieglińska, Product Manger Comarch, w pierwszym dniu konferencji.
Konferencja jest doskonałą okazją do wymiany poglądów i doświadczeń z ekspertami. Wyjątkowość wydarzenia objawia się też w tym, że uczestnicy będą mogli nie tylko wziąć udział w prezentacjach najnowszych rozwiązań w trakcie wykładów, ale też zapoznać się z rozwiązaniami na wystawach firm.
Na całość Retail Technology Days 2012 składają się 4 bloki tematyczne, strefa networking, wystawa firm oraz przyznanie Nagród Revolution! Retail Evolution Awards 2012 dla najciekawszych produktów i rozwiązań prezentowanych podczas wydarzenia.
Więcej o rozwiązaniach sieciowych i telekomunikacyjnych Comarch dla branży Retail można przeczytać na stronie:
Konferencja Retail Technology Day koncentruje się na kluczowych wyzwaniach, przed jakimi stoi handel detaliczny. To wyjątkowe wydarzenie skupia w jednym miejscu przedstawicieli branży Retail, liderów z branży IT, dostawców sprzętu i technologii. W ciągu 2 dni będą oni mogli wspólnie omówić przyszłość i innowacje, przed jakimi stoi branża Retail. Comarch zaprasza na prezentację „Komunikacja łatwiejsza niż myślisz. CNMS Retail otwiera nowe możliwości”, którą wygłosi Małgorzata Zabieglińska, Product Manger Comarch, w pierwszym dniu konferencji.
Konferencja jest doskonałą okazją do wymiany poglądów i doświadczeń z ekspertami. Wyjątkowość wydarzenia objawia się też w tym, że uczestnicy będą mogli nie tylko wziąć udział w prezentacjach najnowszych rozwiązań w trakcie wykładów, ale też zapoznać się z rozwiązaniami na wystawach firm.
Na całość Retail Technology Days 2012 składają się 4 bloki tematyczne, strefa networking, wystawa firm oraz przyznanie Nagród Revolution! Retail Evolution Awards 2012 dla najciekawszych produktów i rozwiązań prezentowanych podczas wydarzenia.
Więcej o rozwiązaniach sieciowych i telekomunikacyjnych Comarch dla branży Retail można przeczytać na stronie: