Relacje z warsztatów Contact Center
W erze dynamicznego rozwoju Internetu i nowoczesnych technologii przedsiębiorstwa zmuszane są do wszechogarniającej walki o klienta. Poszukiwanie sposobów na budowanie trwałych relacji z klientem to dziś zadanie priorytetowe każdej firmy. Nie jest sztuką zdobyć klienta, prawdziwy sukces odnosi ten, kto zdoła go przekonać i utrzymać na dłużej.
Tematyce utrzymania klienta były poświęcone warsztaty Call Center, które zorganizowaliśmy wraz z naszym partnerem, firmą Aspect, 6 października 2014. To kameralne spotkanie pozwoliło uczestnikom zgłębić tajniki Contact Center w chmurze i podyskutować o sposobach integracji rozwiązań z Social Mediami. Natomiast dla nas, dostawców rozwiązań Contact Center była to szansa, na poznanie realnych problemów klienta i porozmawianie o trudnościach, na które trafiają wykorzystując tego typu usługi.
Podczas warsztatów reprezentant jednego z najważniejszych dostawców systemów Contact Center – Ingo Brod z Aspect, oraz eksperci Comarch – Marcin Geroch i Michał Szybalski dokładali wszelkich starań, żeby zwiększyć kompetencję uczestników w zakresie wykorzystania narzędzi i poznania nowych rozwiązań stosowanych w branży CC. Prelegenci podpowiadali słuchaczom, z jakich rozwiązań warto korzystać i na jakie elementy zwracać uwagę decydując się na wdrożenie systemów Contact Center, czy ich integrację z Social Mediami. Przerwy w prelekcjach były czasem owocnych rozmów. Uczestnicy warsztatów mogli uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania bezpośrednio od prelegentów, a także wymienić uwagi i spostrzeżenia między sobą.
Wszystkim, którzy zdecydowali się poświęcić swój czas na zgłębianie tajników Contact Center bardzo serdecznie dziękujemy za udział. Zapraszamy Państwa do zapoznania się z Galerią Zdjęć.