Rozwiązanie Comarch Contact Center w iMed24
Centrum Medyczne iMed24 to nie tylko najnowocześniejszy sprzęt medyczny, szeroka baza diagnostyczna, czy też komfortowe warunki badań. To również nowoczesny system rejestracji zgłoszeń zbudowany z wykorzystaniem jednej z najbardziej wydajnych platform CC dostępnych na rynku - Avaya CMS. System CC, służący do rejestracji zgłoszeń, składa się z kilku elementów składowych:
- modułu IVR, zbudowanego na platformie Avaya Experience Portal, pozwalającego na identyfikację klientów
- modułu raportującego CMS, pozwalającego na dokładną kontrolę ilości połączeń, czasu oczekiwania klientów, czy też prognozowania ruchu
- systemu rejestracji Avaya WFO, zapisującego wszystkie przeprowadzane przez agentów rozmowy
- modułu miniCRM, opracowanego specjalnie na potrzeby iMed24, zawierającego komplet informacji o procedurach medycznych, zintegrowanego z autorskim oprogramowaniem iMed24
- Od początku zakładaliśmy najwyższą jakość obsługi klienta - twierdzi Anna Kafel, kierownik Działu Obsługi Klienta iMed24 - trudno dziś funkcjonować bez sprawnego systemu obsługi zgłoszeń. Call Center było naturalną konsekwencją tego stanu.
Oprócz obsługi zgłoszeń dla Centrum Medycznego iMed24, system ma umożliwiać również outsourcing procesów związanych z rejestracją zgłoszeń przez użytkowników oprogramowania iMed24.
Aby dowiedzieć się więcej o rozwiązaniach Comarch IT Networks, odwiedź naszą stronę>>