Wystartowała kolejna odsłona kampanii \"Redukcja kosztów\"!
W czerwcu wystartowała kolejna część kampanii „Redukcja
kosztów”. W pierwszej odsłonie zaprezentowane zostało rozwiązanie
Comarch Contact Center. Tym razem chcemy przedstawić Państwu zalety
płynące z rozwiązania Outsourcing Zarządzania IT - kompleksowej usługi
świadczonej przez Comarch.
Mając na uwadze obecny
kryzys gospodarczy oraz ogólnie panującą tendencję do cięcia kosztów,
staramy się wyjść naprzeciw problemom i potrzebom klientów uruchamiając
specjalny serwis „Redukcja kosztów”. Na tej dedykowanej stronie można
znaleźć szereg użytecznych informacji takich jak m.in.: wypowiedzi
klientów, którzy skorzystali z usług Outsourcingu IT, prezentacje,
broszury i artykuły opublikowane w fachowej prasie dotyczące
rozwiązania Outsourcingu IT. Przekazujemy informacje, jakie
oszczędności i korzyści może osiągnąć firma, która korzysta z
outsourcingu. Co ważne, uruchomiliśmy usługę „livechat”, gdzie nasi
specjaliści służą pomocą i odpowiedzą na nurtujące pytania związane z
tym obszarem.
Ważną częścią kampanii „Redukcja kosztów” jest informowanie
klientów o usługach Comarch., ponieważ dostarcza to informacji o
praktycznych rozwiązaniach, które pozwalają na efektywną optymalizacje
kosztów IT. Wykorzystywane są do tego dwa kanały komunikacyjne: wysyłka
newslettera oraz akcja telemarketingowa. Kampania prowadzona jest przy
współpracy z sektorem telekomunikacji Comarch i dla klientów z branży
Telco.
Comarch IT Management Outsourcing to usługa gwarantująca
optymalne działanie całej infrastruktury IT jako jednego spójnego
środowiska oraz pozwalającą na modelowanie procesów informatycznych,
ich optymalizowanie oraz zarządzanie zgodnie z metodyką ITIL.