Wsparcie profesjonalistów przy zarządzaniu infrastrukturą IT
Zwiększ możliwości Twoich systemów i aplikacji, będąc w stałym kontakcie z naszym zespołem ekspertów
Wsparcie profesjonalistów przy zarządzaniu infrastrukturą IT
Zwiększ możliwości Twoich systemów i aplikacji, będąc w stałym kontakcie z naszym zespołem ekspertów
Cyfrowa (r)ewolucja wciąż trwa. Łączenie sił z doświadczonym partnerem technologicznym stało się koniecznością. Oddanie środowiska IT w ręce inżynierów i analityków Comarch jest gwarancją najwyższej wydajności oraz dostępności wszystkich systemów i aplikacji. Jako firma z ponad 25 letnim doświadczeniem, dostarczamy szeroki zakres usług informatycznych zaprojektowanych z myślą o potrzebach naszych klientów - po to, aby zapewnić im odpowiednie wsparcie techniczne i biznesowe.
Zarządzając Twoimi systemami i usługami IT, pomożemy Ci zwiększyć ich efektywność, a jednocześnie zmniejszyć koszty operacyjne.
Dostępny 24/7, Comarch Service Desk to wielokanałowy (i wielojęzyczny) punkt kontaktu z zespołem specjalistów IT z Comarch. Zapewniając pełne wsparcie dla użytkowników końcowych, odpowiada on za obsługę zgłoszeń, raportowanie (zgodnie z umową o gwarantowanym poziomie świadczenia usług), jak również rozwiązywanie problemów związanych z Twoją infrastrukturą IT.
Nasz Service Desk zapewnia właściwe wsparcie i najwyższą jakość obsługi klienta. Ponadto pomoże Ci on zminimalizować koszty wynikające z przymusowych przestojów w pracy, zapewniając pełną przejrzystość kosztów związanych z jego działalnością.
Comarch już od kilkunastu lat świadczy outsourcing usług IT dla firm, które chcą zoptymalizować koszty związane z obsługą tego sektora. Nasze usługi w tym zakresie obejmują najczęściej pełne wsparcie użytkownika końcowego (Service Desk i opieka stanowiskowa), administrację sieciami LAN/WAN, infrastrukturą serwerową i infrastrukturą bezpieczeństwa, a także zarządzanie procesami IT zgodnie z dobrymi praktykami i najnowszymi zaleceniami (np. ITIL) oraz uzgodnionymi parametrami SLA. Comarch świadczy również usługi związane z zaawansowanymi systemami serwerowymi, macierzowymi i bazodanowymi, a więc z systemami o kluczowym znaczeniu dla biznesu, które są zarazem najbardziej wymagające pod względem dostępności i niezawodności. Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, Comarch świadczy usługi zarówno zdalnie jak i bezpośrednio w lokalizacjach klienta.
Global Operations Center (GOC) firmy Comarch zapewnia dodatkowe wsparcie techniczne dla Monitoringu i Service Desk'u w zakresie infrastruktury IT i aplikacji biznesowych. Informuje klientów o dostępności i wydajności poszczególnych elementów ich architektury IT, a także ich systemów operacyjnych oraz platform.
Grupa usług stworzona w celu dostosowania infrastruktury IT klienta do nowych, stale rosnących wymagań biznesowych i technicznych. W ich zakresie Comarch zapewnia wsparcie od etapu wstępnej analizy i procesu opracowywania nowej platformy IT, poprzez dostarczenie odpowiedniego sprzętu i oprogramowania, aż po fazę wdrożenia.
Usługi IT Integration obejmują uruchomienie systemów na nowoczesnych platformach, wprowadzenie nowych funkcjonalności poprzez aktualizację oprogramowania, migrację między systemami oraz konsolidację (lub wirtualizację) obecnie używanych środowisk IT.
Comarch zapewnia również dedykowany zestaw usług, dzięki którym nie musisz się już martwić o dostępność Twoich systemów. Są one gwarancją, że przywrócenie Twojej infrastruktury do stanu sprzed wystąpienia jakiegokolwiek incydentu nastąpi w mgnieniu oka.
Business Continuity to rozwiązanie przeznaczone dla klientów, dla których dłuższa niedostępność systemu może prowadzić do poważnych konsekwencji finansowych. Z tego powodu, jako Comarch oferujemy naszym klientom wolną przestrzeń biurową dla ich kluczowych pracowników, opartą na naszych biurach zlokalizowanych w Krakowie i Warszawie.
Zaś pierwszym naszym krokiem w kierunku zmniejszenia liczby incydentów w Twojej firmie będzie audyt informatyczny przeprowadzony przez doświadczonych inżynierów i analityków Comarch.
Comarch Network Managed Services (CNMS) to zestaw narzędzi do tworzenia i utrzymania sieci danych, takich jak WAN, LAN i WLAN. CNMS to kompleksowe rozwiązanie zarówno do budowy lub modernizacji istniejących sieci przesyłowych, jaki i efektywnego zarządzania nimi.
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.