Pełne wsparcie techniczne dla Twojej infrastruktury - dostępne 24/7
Uzyskaj pomoc ekspertów IT korzystając z dowolnego kanału komunikacji, aby zapewnić najwyższą wydajność Twoich systemów i aplikacji
Uzyskaj pomoc ekspertów IT korzystając z dowolnego kanału komunikacji, aby zapewnić najwyższą wydajność Twoich systemów i aplikacji
Dzisiejsze środowisko biznesowe nie może obejść się bez rozwiązań IT - a każda z firm czasem cierpi na skutek awarii systemów. Dlatego, aby pomóc Ci zidentyfikować i rozwiązać wszelkie problemy związane z Twoją infrastrukturą IT, jak i zminimalizować koszty wynikające z przestojów w pracy, oferujemy wsparcie naszego Service Desk'u - wielokanałowego (oraz wielojęzycznego) punktu kontaktu z naszym dynamicznym i wysoce wykwalifikowanym zespołem specjalistów IT.
Stworzony, aby zapewnić odpowiednie wsparcie techniczne i biznesowe - oraz najwyższą jakość obsługi klienta - Comarch Service Desk gwarantuje pełną przejrzystość kosztów wynikających z naszych usług - obsługi zgłoszeń, raportowania (zgodnie z SLA) oraz prowadzenia proaktywnej komunikacji z naszymi klientami. Specjaliści z Comarch Service Desk to profesjonaliści, zapewniający pełne wsparcie użytkownikom końcowym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zatrudniamy specjalistów władających różnymi językami, aby zagwarantować pełne wsparcie techniczne firmom z wielu stref czasowych, jednocześnie przestrzegając umów SLA, które jasno określają kluczowe parametry jakości i dostępności dotyczące potrzeb Twojej firmy. Dodatkowo, zespół ten ściśle współpracuje z naszym Global Operations Center, aby zapewnić wszystkim klientom najwyższy poziom obsługi.
Co możemy zaoferować Twojej firmie?
I wiele więcej!
Voxtron Communication Center (VCC) to zaawansowany technologicznie produkt Comarch, który można łatwo dostosować do wszelkich potrzeb komunikacyjnych Twojej organizacji. Opiera się na architekturze modułowej i obsługuje routing połączeń przychodzących i wychodzących, faks, pocztę e-mail, pocztę głosową, czat, SMS, media społecznościowe - i nie tylko.
Raportowanie w skali całego przedsiębiorstwa pozwala zaś zidentyfikować kluczowe elementy codziennych operacji. Co więcej, VCC może działać na dowolnej istniejącej infrastrukturze komunikacyjnej (PBX); wszystkie funkcjonalności są dostępne dla różnych marek rozwiązań PBX lub Unified Communication.
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.