London Heathrow Airport jako jedyne lotnisko typu hub w Wielkiej Brytanii jest siedzibą ponad 80 linii lotniczych, obsługujących 184 miejsc docelowych w 84 krajach. Średnio Heathrow obsługuje ponad 191 tysięcy pasażerów dziennie.
Jest największym portem lotniczym w Europie i trzecim co do wielkości lotniskiem na świecie wedle ruchu pasażerskiego. Heathrow notuje najwyższą sprzedaż detaliczną na świecie, wyprzedzając lotnisko Incheon w Korei Południowej. Sprzedaż detaliczna brutto na Heathrow wzrosła w 2011 r. do £ 1,7 mld, a zysk netto na pasażera wzrósł o 4,4% do £ 5.82 w 2012 roku. Na Heathrow istnieje ponad 400 różnych placówek i ponad 120 globalnych marek, z World Duty Free jako drugim największym partnerem po British Airways.
Przy ponownym uruchomieniu programu lojalnościowego Heathrow postawiło szereg kluczowych celów:
Comarch dostarczył kompleksowe rozwiązanie lojalnościowe wzbogacone o dodatkowe usługi. Silnik lojalnościowy oparty na Comarch Loyalty Management składa się z czterech elastycznych zintegrowanych modułów:
Wdrożenie nowej koncepcji pomogło Heathrow zbudować bardzo udany program lojalnościowy dla lotniska, który stał się integralną częścią planowania rozwoju e-biznes Heathrow na najbliższe lata. Dzięki współpracy z Comarch, Heathrow: