JetBlue Airways to amerykańskie tanie linie lotnicze z siedzibą główną w Nowym Jorku. Firma obsługuje połączenia do ponad siedemdziesięciu miast w dwudziestu stanach USA, m.in.: na Karaiby, na Wyspy Bahama, Barbados, Bermudy, do Kolumbii, na Kostarykę, Dominikanę, Jamajkę, do Meksyku i Puerto Rico. Flota JB to około 200 samolotów, głównie są to Airbusy A320 i Embraery E190s. Większość połączeń lotniczych odbywa się z Bostonu, Los Angeles, Nowego Jorku, Orlando, z Florydy i Puerto Rico.
JetBlue, jedna z największych tanich linii lotniczych w USA, zaufała usługom Comarch i powierzyła naszej opiece system lojalnościowy. Projekt polegał na wdrożeniu systemu lojalnościowego Comarch CLM FFP oraz zintegrowaniu go z istniejącymi już platformami IT JetBlue, włączając w to moduł rezerwacyjny Navitaire, jak również nowy moduł rezerwacyjny Sabre oraz utrzymanie całego środowiska.
Platforma sprzętowo-systemowa dedykowana pod system CLM została wdrożona w lokalizacji podstawowej (PDC) w Data Center w Chicago oraz w lokalizacji zapasowej (DRC/QA) w Data Center w Columbus. Systemy w obydwu lokalizacjach są zdalnie administrowane przez inżynierów Comarch z Krakowa. Od października 2010 roku projekt objęty jest audytem ISAE 3402 (dawniej SAS70 typu II). Projekt uwzględnia środowisko produkcyjne oraz środowiska testowe i DR zlokalizowane w drugim ośrodku DC, do którego dane są replikowane w bezpieczny sposób z podstawowego ośrodka.
Comarch Data Center
Comarch Data Center to usługi świadczone w oparciu o zaawansowane technologiczne centra przetwarzania danych o wysokiej dostępności oraz zaawansowanej architekturze TIER III i TIER IV.
"Chcieliśmy zaoferować klientom elastyczny program, który honorowałby ich rzeczywiste wydatki a nie, tak jak większość programów, zebrane podczas lotów mile. Wybór właściwego partnera technologicznego ma kluczowe znaczenie dla realizacji programu światowej klasy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z Comarch i wierzymy, że nasza współpraca będzie długa oraz owocna. Uznaliśmy, że Comarch jest doskonałym Partnerem. Elastyczność, wykorzystane zasoby w projekcie oraz podjęte inicjatywy były bardzo imponujące. Nigdy nie żałowaliśmy, iż wybraliśmy Comarch i mamy nadzieję na długoletnią współpracę w zakresie innowacyjnych rozwiązań."
David Canty
Loyalty Marketing Director, JetBlue Airways