Działająca na polskim rynku od 1992 r. Firma Circle K Poland (do kwietnia 2016 r. znana jako Statoil Fuel & Retail Polska) to firma, która obecnie posiada sieć 350 własnych i franczyzowych stacji benzynowych. Circle K Polska należy do kanadyjskiej firmy Alimentation Couche-Tard.
Misją Circle K jest ułatwianie codziennego życia klientom.
Comarch świadczy usługi wsparcia na rzecz Circle K od 2003 roku. Zachowujemy świeżość spojrzenia na zbudowaną infrastrukturę, podtrzymywanie dynamiki pracy i skuteczne wspomaganie procesów biznesowych Circle K. Realizujemy zadania związane ze poniższymi obszarami:
Na bazie doświadczenia pracy z klientem Circle K możemy potwierdzić, że dostarczanie rozwiązania kompleksowego, jako modelu usługowego przynosi zauważalne korzyści:
Podążając za trendami rynku, klient zdecydował się na uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla użytkowników stacji. Infrastruktura sieciowa (podobnie jak WAN) została zbudowana również z wykorzystaniem rozwiązań Cisco-Meraki. Rozwiązanie to wybrano z uwagi na wysokie standardy bezpieczeństwa, zarządzanie w chmurze oraz spersonalizowaną platformę dostępową zgodnie z wytycznymi klienta.
Realizacja projektu rozpoczęła się 1 lipca 2012 r. i zgodnie z ustalonym harmonogramem system zaczął działać na pierwszych 46 stacjach już po dwóch miesiącach. Obecnie usługa świadczona jest dla 192 stacji Circle K.
Wykonanie wdrożenia i udostępnienie platformy dostępowej do sieci bezprzewodowej we wszystkich lokalizacjach Circle K
Instalację łączy telekomunikacyjnych oraz punktów dostępowych (access point)
Świadczenie usługi utrzymania platformy dostępowej (zarządzanie konfiguracją urządzeń, optymalizacja procesów obciążenia urządzeń, wykrywanie awarii, przygotowywanie raportów)
Network Managed Services
Kompleksowe rozwiązanie w zakresie budowy lub modernizacji istniejących sieci transmisji, a także zarządzania i administrowania tymi sieciami.
Kompleksowe rozwiązanie świadczone przez Comarch w modelu outsourcingowym w krótkim czasie spełniło założenia biznesowe. Model świadczonej usługi może być modyfikowany, np. globalne świadczenie usługi poza granicami kraju.
W ramach usługi CNMS Comarch oferuje:
Praca zespołu konsultantów zaowocowała przygotowaniem konkurencyjnej oferty, wyborem odpowiednich narzędzi i trybu pracy. Od momentu rozpoczęcia wdrożenia zespół zmierzał do jasno wyznaczonego celu. Na obecnym etapie współpracy rozwijamy usługi monitoringu i obsługę serwisową. Podejmowane są też stałe działania zmierzające do zapewnienia jeszcze większej dostępności systemu.