Technicolor – światowy lider w sektorze mediów i rozrywki – zajmuje czołowe miejsce wśród innowacji cyfrowych. Działalność firmy opiera się na trzech segmentach operacyjnych, poświęconych odpowiednio technologii, usługom rozrywkowym, oraz sieciowym usługom domowym („Connected Home”). Firma już od stu lat czynnie przyczynia do rozwoju technologii i usług video. Technicolor zajmuje pozycję światowego lidera w zakresie dostarczania rozwiązań obejmujących produkcję cyfrową, postprodukcję oraz dystrybucję, a także usług dla szerokiego grona twórców, operatorów Pay-TV oraz dostawców usług sieciowych. Aby sprostać rzeczywistym problemom i wyzwaniom branżowym w działających przedsiębiorstwach, Grupa tworzy szereg odpowiednich innowacji.
W związku z olbrzymią skalą międzynarodowych operacji prowadzonych przez Technicolor i związaną z tym potrzebą zarządzania dużą liczbą procesów procure-to-pay konieczna była optymalizacja następujących obszarów:
Oferowane przez Comarch rozwiązanie AP/AR Automation pozwoliło firmie na przedefiniowanie, usprawnienie i automatyzację procesów przetwarzania dokumentów finansowych. Wdrożeniu towarzyszyła również integracja globalnych procesów obsługi zobowiązań. Zadaniem Comarchu była zatem ścisła współpraca z Technicolor i opracowanie odpowiednio kompleksowego i elastycznego rozwiązania. Aby sprostać oczekiwaniom klienta, Comarch zastosował własne rozwiązanie SaaS i zapewnił kompleksowe usługi w zakresie doradztwa i rozwoju na całym etapie wdrożenia projektu.
Rozwiązanie Comarch AP/AR Automation usprawnia następujące procesy:
Po udanym wdrożeniu systemu, firma Technicolor osiągnęła kluczowe cele wyznaczone na początku projektu. Użytkownicy rozwiązania w Grupie Technicolor korzystają z szeregu funkcjonalności Comarch AP/AR Automation. Jako najważniejsze wskazują:
Comarch AP/AR Automation to dla firmy Technicolor i jej pracowników (użytkowników końcowych) nie tylko rozwiązanie wydajne i wygodne w obsłudze; ma ono także wpływ na ich wyniki biznesowe. Według danych dostarczonych przez Technicolor współpraca z Comarchem zaowocowała szeregiem korzyści, w tym:
"Zanim wdrożyliśmy rozwiązanie Comarch, rejestracja i przetwarzanie dokumentów wymagały dużych nakładów czasu i żmudnej pracy. Przypisanie i akceptacja kosztów odbywały się za pośrednictwem poczty elektronicznej, wskutek czego trudno było śledzić procesy i zarządzać ich statusem. Brak integracji z systemem ERP oznaczał, że dane z zatwierdzonych faktur trzeba było rejestrować ręcznie, a to negatywnie wpływało na ich dokładność. Od momentu zakończenia projektu Comarch dysponujemy kompleksowym rozwiązaniem, które pozwala przetwarzać dokumenty w sposób szybki i niezwykle elastyczny. Jako firma technologiczna umiemy docenić prawdziwy profesjonalizm w dziedzinie IT. Comarch jest bez dwóch zdań godny polecenia."
Olivier Labelle
Technicolor