Podstawowe informacje
Opis projektu
W obszarze Contact Center Comarch SA zaprojektował i wdrożył system Contact Center na 30 stanowisk agenckich na potrzeby grupy UNIQA SA. System Comarch CAFE to kompleksowe rozwiązanie klasy front-end, które składa się z wielu różnorodnych aplikacji stanowiących dla pracowników działu Contact Center narzędzie do kontaktu z Klientami . System Contact Center wspiera pracowników grupy UNIQA w obsłudze połączeń przychodzących oraz umożliwia bieżące raportowanie pracy konsultantów w celu zapewniania odpowiedniej jakości obsługi klientów. Zintegrowany z serwerem telekomunikacyjnym system automatycznej dystrybucji połączeń umożliwia inteligentne kierowanie ruchem, zapewniając przy tym równomierne obciążenie konsultantów. Wszystkie prowadzone przez agentów rozmowy są nagrywane, a supervisorzy mają możliwość ich przejęcia, bądź włączenia się w rozmowę.
W obszarze sieci WAN Comarch zapewnia wsparcie w zakresie:
- pośrednictwa w kontaktach z operatorami i rekomendacji optymalnych rozwiązań telekomunikacyjnych dla danego oddziału
- diagnozowania problemów sieciowych
- ustalania szczegółów technicznych instalacji, zamawiania usług transmisji danych
- dostarczenia routerów do nowo otwieranych oddziałów
- konfiguracji i instalacji routerów zgodnie z wymogami i standardami Uniqa; wprowadzania zmian konfiguracyjnych, blokowania pożądanego ruchu, priorytetyzacji pakietów
- zabezpieczenia transmisji danych poprzez zestawienie sieci VPN logicznie odseparowanej od Internetu dzięki zestawieniu połączeń IPSec
- monitoringu dostępności usług transmisji danych w systemie 24/7/365 – co oznacza dla Klienta codzienne, całodobowe wsparcie w zakresie monitoringu i nadzoru nad Infrastrukturą WAN
- serwisu uszkodzonych urządzeń
Aby zapewnić pracownikom oddziałów stabilny i szybki dostęp do systemów informatycznych Uniqa, zaimplementowano także w większych oddziałach firmy politykę QoS (quality of service). Jej celem jest optymalizacja posiadanego przez placówki pasma transmisji danych. Ponadto scyfrowana transmisja danych bazująca na technologii IPsec zapewnia bezpieczeństwo i integralność przesyłanych między oddziałami danych.