Comarch ECOD Agent 2.0 – case study Diageo
Zapraszamy do lektury nowego case study dotyczącego wdrożenia Comarch ECOD Agent 2.0 w firmie Diageo.
Można w nim m.in. znaleźć odpowiedź na pytanie, jak system mobilny Comarch ECOD Agent 2.0 wspiera standardy wizyty handlowej w firmie Diageo - tzn. 8 steps call - oraz co spowodowało, że firma zdecydowała się zmienić swój poprzedni system wsparcia sprzedaży.
Dodatkowo zawarte są w nim informacje na temat korzyści z wdrożenia Comarch ECOD Agent 2.0 .
System Comarch ECOD Agent 2.0 to całkowicie nowa wersja systemu wsparcia sprzedaży mobilnej, którego premiera odbyła się na wiosnę tego roku. Rozwiązanie zostało przygotowane z wykorzystaniem najnowszych technologii i jest wynikiem kilkuletnich prac rozwojowych w ramach działów R&D firmy Comarch.
Jakub Frankiewicz |