Comarch ECOD Agent 2.0 – nowości funkcjonalne
System mobilny Comarch ECOD Agent 2.0 otwiera nowy rozdział w dziedzinie systemów klasy Sales Force Automation produkowanych przez firmę Comarch.
Comarch ECOD Agent 2.0 jest uniwersalny, łatwy do konfiguracji i parametryzacji. System da się także bardzo szybko i w naprawdę prosty sposób dostosować do potrzeb rynków międzynarodowych (lokalizacja systemu na inne języki, praca w systemie wielojęzykowym) oraz nowych branż.
Równocześnie Comarch ECOD Agent 2.0 jest łatwy w użyciu i posiada nowoczesny, intuicyjny interfejs użytkownika, zarówno na poziomie aplikacji mobilnej, jak również aplikacji Backoffice. System „gestów" obsługi z wykorzystaniem palca, a nie rysika, poprawia ergonomię pracy z aplikacją.
Inną ważną cechą Comarch ECOD Agent 2.0 jest jego kompatybilność i integracja w cały łańcuch zamówień i dostaw firmy - od momentu złożenia zamówienia, zlecenia dostawy towaru, poprzez wysłanie tej informacji do hurtowni, aż do odebrania informacji o realizacji zamówienia i rzeczywistej sprzedaży produktu do danego sklepu - z wykorzystaniem platformy Comarch ECOD Dystrybucja.
Wśród nowych i rozbudowanych funkcjonalności systemu Comarch ECOD Agent znajdują się:
- Nowy moduł do aktualizacji klientów umożliwiający pracę na aktualnych danych klientów
- Rozbudowany moduł ankiet i zadań, z ustalaniem warunków i kolejności realizacji zdań
- Zaawansowane monitoringi z niezależnymi harmonogramami występowania ankiet i zadań
- Nowy moduł budżetowania dający możliwość tworzenia budżetów marketingowych indywidualnie na lokalne akcje promocyjne, czy też na przeceny i wymiany towarów
- Nowy ekran powitalny, w którym użytkownik może otrzymać w sposób skondensowany najważniejsze informacje dotyczące jego pracy, realizacji targetu, bieżących zadań, wiadomości oraz innych raportowanych KPI
- Nowy moduł zarządzania materiałami POS i środkami trwałymi wraz z gospodarką magazynową
- Nowy moduł do zarządzania nieobecnościami pracowników
- Nowy moduł promocyjny, umożliwiający tworzenie zarówno promocji centralnych jak i lokalnych z mocno rozbudowaną funkcjonalnością definiowania warunków akcji i przyznawania klientom benefitów
- Rozbudowane raportowanie, z zapisywaniem szablonów, wykresami i subskrypcją na e-mail
- Nowy moduł targetowania, tworzenie zarówno targetów sprzedażowych jak i jakościowych
- Rozbudowany moduł trasówek, z zapisywaniem całych szablonów tras
- Przebudowany interfejs użytkownika na poziomie zarówno aplikacji mobilnej (z obsługą gestów), jak również aplikacji BackOffice