Nowa wersja programu InfoStore jest odpowiedzią na aktualne trendy rynku rozwiązań klasy Enterprise Content Management. Zarówno w obszarze funkcjonalności, jak i wspieranych technologii wersja InfoStore 10.1 jeszcze lepiej spełnia wymagania klientów. Powiększenie listy obsługiwanych baz danych o MS SQL Server, nowe mechanizmy przechwytywania treści czy zaawansowany model uprawnień, to tylko niektóre ze zmian.

- Rozwiązania klasy Enterprise Content Management to grupa narzędzi wspomagających zarządzanie treścią w firmie, zgromadzoną w dokumentach niestrukturalnych (emaile, faksy, skany dokumentów papierowych, obrazy, dokumenty pakietów biurowych i projektowych) lub ustrukturyzowanych (dane, formularze) oraz powiązanymi z nimi procesami biznesowymi. Obszary, które są wspierane, to m.in. zarządzanie dokumentami, efektywna archiwizacja informacji w różnych formatach, workflow, przechwytywanie danych oraz zaawansowane narzędzia wyszukiwania. Rozwiązania tej klasy oferują narzędzia ułatwiające pracownikom przetwarzanie, a zwierzchnikom kontrolę procesów biznesowych – mówi Dariusz Biernacki, dyrektor Business Unit odpowiedzialnego za konsulting Comarch InfoStore ECM.

- Produkt w obecnym kształcie powstał  w oparciu o ponad 10-letnie doświadczenie Comarch we wdrażaniu rozwiązań z obszaru ECM  w dużych przedsiębiorstwach oraz 18-letnie doświadczenie Comarch Swiss we wdrożeniach dla dużych i średnich  firm na rynkach DACH. Nowa odsłona platformy jest bogatsza w zakresie funkcjonalności oraz zgodna z trendami technologicznymi na rynku – mówi Adam Beldzik, dyrektor Business Unit odpowiedzialnego za produkcję Comarch InfoStore ECM.

Wśród nowości w wersji 10.1 należy wymienić m.in.:

  • graficzne narzędzie do modelowania procesów biznesowych (process designer)
  • nowy, rozszerzony model uprawnień
  • nowe mechanizmy masowego przechwytywania treści (background importer)
  • aplikacja kliencka na iPhone

 

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.