Comarch rozpoczyna współpracę z firmą Distribev Orbico - największym dystrybutorem napojów w Polsce
Firma Distribev Orbico – strategiczny partner Grupy Żywiec, dystrybutor napojów alkoholowych i bezalkoholowych takich producentów jak CEDC, Stock, Brown Forman, Wyborowa Pernod Ricard, Carlsberg – wybrała rozwiązanie Comarch do wspierania procesów sprzedaży. W ramach współpracy firma informatyczna dostarczy systemy z rodziny Sales Force Application wraz z mobilną aplikacją dla przedstawicieli handlowych oraz aplikacją webową dla pracowników call center.
System Comarch SFA będzie wspierać na co dzień pracę Zespołu Sprzedaży liczącego niemal 450 menadżerów, przedstawicieli handlowych i doradców klienta oraz działalność największej w Polsce sieci dystrybucji napojów należącej do Distribev Orbico.
Sprzedaż w terenie to atut
Unikalny w skali kraju model dedykowanej obsługi sprzedażowej realizowanej przez zespół przedstawicieli handlowych i doradców klienta zapewnia optymalną obsługę klientów. Distribev Orbico prowadzi działalność w całej Polsce aktywnie sprzedając i dostarczając produkty do klientów detalicznych i HoReCa. Sieć sprzedaży Distribev Orbico liczy 3 Magazyny Centralne, 34 oddziały dystrybucyjne i 16 cross – dock’ów przeładunkowych.
W przypadku tak rozbudowanej struktury Distribev zdecydowało podjąć współpracę z Comarch w celu wsparcia zaawansowanych procesów sprzedażowych i wdrożyć systemy z rodziny Sales Force Application.
- W celu usprawnienia procesu zamówień oraz współpracy pomiędzy poszczególnymi działami kadra menedżerska Distribev podjęła decyzję o wdrożeniu aplikacji mobilnej Comarch SFA Mobile Sales Force dla 330 użytkowników oraz w pełni zintegrowanej z nią nowoczesnej aplikacji webowej Comarch SFA Online Sales Support dla ponad 120 pracowników call center. Na potrzeby Distribev został ponadto rozbudowany moduł zamówień promocyjnych oraz reklamacji. Systemy SFA zostały również zintegrowane z systemem SAP klienta – mówi Justyna Włodarczyk, product manager
Comarch SFA to rozwiązania mobilne i webowe przeznaczone do obsługi i optymalizacji procesów okołosprzedażowych. Comarch SFA Mobile Sales Force Apps to niezawodne oraz kompleksowe narzędzie pozwalające na skuteczne zarządzanie terenowymi siłami sprzedaży, które obsługują zarówno nowoczesny, jak i tradycyjny kanał sprzedaży. Rozwiązanie z jednej strony wspiera przedstawicieli handlowych w ich codziennej pracy, z drugiej natomiast pomaga w efektywnym i skutecznym zarządzaniu całym zespołem sprzedażowym.
Comarch SFA Online Sales Support natomiast to multifunkcyjna aplikacja webowa, wspierająca managerów sprzedaży i marketingu oraz ich partnerów (dystrybutorów / sklepy). Zapewnia kompleksową komunikację, raportowanie oraz automatyzację procesów sprzedażowych (zamówienia, reklamacje).