Comarch i Agros-Nova podpisały umowę na wdrożenie i utrzymanie systemu Comarch ECOD Business Portal – Campaign Management, dzięki czemu funkcjonujący do tej pory system ECOD Business Portal zostanie wzbogacony o nowe moduły funkcjonalne oraz zintegrowany z innymi systemami informatycznymi oferowanymi przez Comarch.

Agros-Nova ma w swoim portfolio dziesięć doskonale rozpoznawalnych marek. To znane i cieszące się zaufaniem polskich konsumentów: Łowicz, Fortuna (Karotka), Garden, Pysio, Tarczyn, Krakus, DrWitt, Kotlin i Włocławek. Agros-Nova  Sp. z o.o. to grupa kapitałowa, wiodący producent branży spożywczej i największy przetwórca owoców i warzyw w Polsce. Grupa dysponuje trzema zakładami produkcyjnymi (Łowicz, Tymienice, Włocławek) i nowoczesnym centrum logistycznym. Zatrudnia ponad 2 tys. pracowników.

 - Obecnie każda organizacja sprzedażowa staje przed wyzwaniem dostępu do danych w możliwie najkrótszym czasie.  Nasza strategia rozwoju oraz postęp technologiczny sprawiły, że Agros dysponuje praktycznie pełną informacją rynkową w zakresie generowanego biznesu zarówno w kanale nowoczesnym, jak i w kanale tradycyjnym. Jednakże dane, które uzyskujemy z rynku, nie pochodzą z jednego źródła i nie są jednorodne. Stąd też po naszej stronie pojawiła się potrzeba posiadania jednej platformy biznesowej pozwalającej na centralne planowanie oraz rozliczanie wszelkich aktywności sprzedażowych począwszy od ich budżetowania, kończąc zaś na ich rozliczeniu wraz z kompleksowym, elektronicznym systemem ich zatwierdzania i ewidencji, zarządzaniem informacją o transakcjach finansowych pomiędzy Agros-Nova  Sp. z o.o. a naszymi klientami, zarządzanie gratisami i raportowaniem tych aktywności. Biorąc pod uwagę naszą długoletnią  współpracę biznesową z Comarch oraz przedstawioną nam wizję rozwoju produktu,  podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu współpracy z Comarch w zakresie systemu Comarch ECOD Business Portal Campaign Management – mówi Maciej Magnuszewski, Commercial Controlling Manager w Agros-Nova.

System Comarch ECOD Business Portal  to przede wszystkim elastyczne rozwiązanie, które z łatwością może być zintegrowane zarówno z produktami własnymi oferowanymi przez Comarch, jak i zewnętrznymi systemami np. ERP. Poza samym raportowaniem odsprzedaży realizowanej przez dystrybutorów Agros-Nova,  system Comarch ECOD Business Portal poprzez moduł Campaign Management będzie pozwalał m.in. na:
•    zarządzanie kampaniami promocyjnymi kierowanymi do klientów
•    pełną obsługę procesu definiowania różnych typów budżetów(centralne, lokalne, trademarketingowe, etc)
•    zarządzanie limitem kredytowym klientów bezpośrednich i terminami płatności dzięki integracji z JD Edwards
•    zarządzanie dataflow (automatyzacja komunikacji pomiędzy użytkownikami)
•    zarządzanie gratisami i innymi bonusami wydawanymi klientom w ramach akcji promocyjnych
Dodatkowo dzięki integracji z systemem mobilnej sprzedaży Comarch ECOD Agent, system Comarch ECOD Business Portal Campaign Management będzie przekazywał informacje o zaplanowanych akcjach promocyjnych bezpośrednio na urządzenia mobilne przedstawicieli handlowych Agros-Nova  - mówi Bartłomiej Szuper, dyrektor konsultingu w Comarch.

- Z Agros-Nova  współpracujemy od roku 2003 – mówi Piotr Dziurzyński, dyrektor sprzedaży, loyalty & marketing solutions w Comarch - Partnerskie zasady współpracy oraz bezkompromisowe podejście do jakości oferowanych przez Comarch systemów sprawiły, że Comarch wdrożył i serwisuje w Agros-Nova  pięć kluczowych systemów informatycznych. Obecnie firma Comarch jest postrzegana w Agros-Nova  nie jako jedynie dostawca systemów informatycznych, ale jako podmiot posiadający wiedzę  i wykwalifikowane zasoby, mogący inspirować i dawać impuls do rozwoju. Mamy nadzieję, że wdrożenie w Agros-Nova systemu klasy CRM, zarezerwowanego dotychczas dla dużych korporacji z sektora bankowego i telekomunikacyjnego, pozwoli nam zainteresować kolejnych Klientów z sektora FMCG.

Comarch ECOD Business Portal to portal B2B/B2C zapewniający kompleksową komunikację, raportowanie oraz realizację przez partnerów biznesowych zadań związanych z merchandisingiem i sprzedażą. Comarch ECOD Business Portal został wdrożony m.in. w takich organizacjach jak Grupa Żywiec, Mars Polska, AKZO Nobel, Colgate Palmolive, PPG Deco Polska, Wawel, IDS Group (Ukraina) i wielu innych.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.