Comarch SFA Trade Promotion Management uwzględniony w raporcie Gartnera
Z dumą informujemy, że nasze rozwiązanie Comarch SFA Trade Promotion Management zostało uwzględnione w raporcie Gartnera Vendor Panorama for Trade Promotion Management in Consumer Goods, 2014.
Trade Promotion Management to aplikacja dedykowana dla działów marketingu i sprzedaży wspomagająca planowanie i rozliczanie budżetu promocji handlowych. Daje ona możliwość łatwego definiowania długo- i krótkookresowych działań promocyjnych u wybranych klientów, mierzenia efektywności tych działań oraz wykorzystywania danych historycznych do analizowania i wyszukiwania najlepszych rozwiązań zwiększających sprzedaż.
Rozwiązanie dołączyło do rodziny produktów Comarch SFA niespełna dwa lata temu, ale już zdobyło zaufanie naszych klientów. Tym bardziej cieszymy się, że nasza aplikacja pojawiła się w tym prestiżowym zestawieniu u boku takich graczy jak SAP, Oracle, czy IBM i została pozytywnie oceniona.
Rozwiązania Comarch SFA kierowane są do branż: FMCG, farmaceutycznej, budowlanej, kosmetyczno-przemysłowej, produkcyjnej czy dystrybucyjnej. Od kilku lat z naszych rozwiązań korzystają światowe marki m.in. Diageo, Agros-Nova,Wawel, Navo, Colgate-Palmolive.