Comarch i Diageo Denmark (światowy lider w branży wysokogatunkowych napojów alkoholowych, który posiada w swoim portfolio wiele renomowanych marek takich jak: Smirnoff, Johnnie Walker, Gordon’s, J&B oraz Baileys)  podpisali umowę na zakup, wdrożenie i utrzymanie systemu wsparcia mobilnych przedstawicieli handlowych Comarch SFA – modułów Mobile Sales Force, Online Manager i Online Administrator - dawniej Comarch ECOD Agent 2.0. Po sukcesie projektu w Diageo w Polsce, firma zdecydowała się na rozszerzenie  projektu na Danię.

-Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą Comarch po przeprowadzonej analizie rozwiązania komercyjnie działającego w Diageo Polska. System produkcji Comarch umożliwi nam dokładniejsze raportowanie pracy naszych przedstawicieli handlowych i rozliczanie się z naszymi klientami – mówi Anne Luise Deleuran, Sales Director Off Trade w Diageo Denmark.

Projekt w Diageo Denmark będzie równocześnie pierwszym międzynarodowym wdrożeniem systemu Comarch SFA działającym na systemie Android, z wykorzystaniem tabletów jako urządzenia dla przedstawiciela handlowego.

- Rekomendacja Comarch  dotycząca zakresu funkcjonalnego, platformy sprzętowej (tablet) oraz systemu operacyjnego, całkowicie nas przekonała. Dzięki wdrożeniu aplikacji Comarch SFA Mobile Sales Force na tabletach wyposażonych w Google Android, uzyskujemy doskonałe narzędzie pracy do realizacja zadań w kanale nowoczesnym oraz zdywersyfikujemy ryzyko związane z dostępnością tylko jednego urządzenia mobilnego   – mówi Anne Luise Deleuran.

- System Comarch SFA (dawniej Comarch ECOD Agent 2.0) wdrażany w Diageo Denmark będzie musiał sprostać specyfice rynku duńskiego, który opiera się w dużej mierze na sprzedaży poprzez sieci handlowe, a nie poprzez małe i średnie sklepy detaliczne. Przedstawiciel handlowy poprzez system mobilny taki jak Comarch SFA musi mieć możliwość nie tylko raportowania pracy z klientem, ale również możliwość zaprezentowania nowych produktów czy materiałów marketingowych (w postaci prezentacji czy filmów). Do takiego rozwiązania idealnie nadaje się tablet z systemem Google Android – mówi Jakub Frankiewicz, Product Manager Comarch SFA.

Comarch SFA to kompleksowa platforma wsparcia sprzedaży dla organizacji handlowych. Jednym z modułów platformy Comarch SFA jest Mobile Sales Force Apps – profesjonalny system klasy Sales Force Automation do wsparcia pracy mobilnych pracowników terenowych. Platforma działa od 2000 roku i skupia społeczność ponad 50 firm, 4000 użytkowników z branż FMCG, budowlanej i farmaceutycznej. Wśród klientów, którzy wybrali Comarch SFA, można wymienić m.in. Sobieski, IDS Group, Agros Nova, Navo PGD, Sara Lee, Mieszko, Wawel i wiele innych.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.