Comarch i Diageo Suisse (Szwajcaria) podpisały w listopadzie 2012 roku umowę na zakup, wdrożenie i utrzymanie systemu wsparcia mobilnych przedstawicieli handlowych Comarch SFA Mobile Sales Force Apps.

- Comarch SFA Mobile Sales Force Apps wdrożony w Diageo Suisse będzie pokrywał wszystkie specyficzne wymagania firmy w zakresie procedury wizyty handlowej i jej raportowania. System będzie wdrożony zarówno w kanale off-trade, jak i on-trade na urządzeniach tablet z systemem Google Android – mówi Jakub Frankiewicz, Product Manager Comarch SFA.

O Comarch

Comarch SFA to kompleksowa platforma wsparcia sprzedaży dla organizacji handlowych. Jednym z modułów platformy Comarch SFA jest Mobile Sales Force Apps – profesjonalny system klasy Sales Force Automation do wsparcia pracy mobilnych pracowników terenowych. Platforma działa od 2000 roku i skupia społeczność ponad 50 firm, 4000 użytkowników z branż FMCG, budowlanej i farmaceutycznej. Wśród klientów, którzy wybrali Comarch SFA, można wymienić m.in. Sobieski, IDS Group, Agros Nova, Navo PGD, Sara Lee, Mieszko, Wawel i wiele innych.

O Diageo

Diageo to światowy lider w branży wysokogatunkowych napojów alkoholowych, który posiada w swoim portfolio wiele renomowanych marek takich jak: Smirnoff, Johnnie Walker, Baileys i Bulleit.

Diageo jest międzynarodową firmą, która operuje na ponad 180 rynkach na świecie. Firma jest notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (DEO) i Giełdzie Londyńskiej (DGE). Więcej informacji na temat Diageo na stronie Diageo.com. Aby dowiedzieć się więcej na temat odpowiedzialnego spożycia alkoholu, odwiedź DRINKiQ.com.

Wsparcie Procesów Sprzedaży: 
Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.