Wersja Comarch ECM 10.2 rozszerza system zgodnie z oczekiwaniami klientów o nowe mechanizmy i funkcjonalności, zwiększając wartość biznesową i konkurencyjność rozwiązania. Rozbudowa obszaru BPM, system raportowania Business Inteligence czy integracja z SAP to tylko niektóre ze zmian.

- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w nowej wersji produktu wzmocniliśmy kluczowe obszary ECM, jednocześnie wprowadzając rozszerzenia zapewniające przewagę biznesową. Nowa wersja rozszerza m.in. narzędzia tworzenia i administracji procesami biznesowymi, funkcje automatycznej rejestracji dokumentów, wzbogaca mechanizmy skalowalności platformy, czy możliwości raportowe. Rozwiązanie lepiej spełnia oczekiwania rynku w zakresie przechwytywania informacji i zarządzania dokumentami - mówi Adam Beldzik, Dyrektor Business Unit odpowiedzialnego za produkcję systemu Comarch ECM.

Silnie rozwinięta została obsługa procesów biznesowych (komponent Business Process Management), m.in. o możliwość tworzenia własnych formularzy, obsługę kamieni milowych czy rozszerzenie zadań workflow z wykorzystaniem języków skryptowych. W nowej wersji dokumenty mogą być automatyczne indeksowane z wykorzystaniem OCR, a błyskawiczne ich odnalezienie jest możliwe dzięki wyszukiwaniu pełnotekstowemu. Dzięki rozbudowie mechanizmów integracyjnych, wersja Comarch ECM 10.2 pełniej i łatwiej wkomponowuje się w środowisko IT klientów.

Comarch ECM to narzędzie z obszaru Enterprise Content Management, które w kompleksowy sposób pozwala zapanować nad kapitałem informacyjnym przedsiębiorstwa zgromadzonym w dokumentach biznesowych. Uniwersalne narzędzie zapewnia przechwytywanie i archiwizację dowolnych dokumentów, pracę na nich, bezpiecznie wyszukiwanie oraz wsparcie procesów biznesowych z nimi skojarzonych. Z rozwiązania Comarch korzystają m.in. Carrefour, Phillips, Puma.

Zobacz więcej:
Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.