ECOD Agent 2.0 – Nowe trendy w zarządzaniu sprzedażą
System mobilny Comarch ECOD Agent 2.0 otwiera nowy rozdział w dziedzinie systemów klasy Sales Force Automation produkowanych przez firmę Comarch. Wykonany całkowicie od nowa system został opracowany na podstawie wieloletnich doświadczeń i wdrożeń systemu SFA, które realizował Comarch w kraju i za granicą.
Nasi klienci obecnie poszukują rozwiązania maksymalnie dostosowanego do ich potrzeb i zarazem łatwego do wdrożenia. Stąd Comarch ECOD Agent 2.0 jest uniwersalny, łatwy do konfiguracji i parametryzacji. System da się także szybko i w prosty sposób dostosować do potrzeb rynków międzynarodowych (lokalizacja systemu na inne języki, praca w systemie wielojęzykowym) oraz nowych branż.
Z drugiej strony użytkownicy systemu mobilnego oczekują łatwego w użyciu narzędzia, które intuicyjnie poprowadzi ich przez proces sprzedaży, pozyskiwania klienta, czy wykonywania innych dodatkowych czynności okołosprzedażowych. Stąd Comarch ECOD Agent 2.0 posiada nowoczesny interfejs użytkownika zarówno na poziomie aplikacji mobilnej, jak również aplikacji BackOffice. Wykorzystywany na urządzeniu mobilnym system „gestów", obsługi z wykorzystaniem palca, a nie rysika, poprawia ergonomię pracy z aplikacją Comarch ECOD Agent 2.0.
Ostatnią ważną cechą systemu Comarch ECOD Agent 2.0 jest jego kompatybilność i integracja w cały łańcuch zamówień i dostaw firmy - od momentu złożenia zamówienia, zlecenia dostawy towaru, poprzez wysłanie tej informacji do hurtowni i odebranie informacji o realizacji zamówienia, czyli rzeczywistej sprzedaży produktu do danego sklepu - z wykorzystaniem platformy Comarch ECOD Dystrybucja.
Wykorzystaj okazję i skontaktuj się z nami w celu umówienia prezentacji rozwiązania ECOD Agent 2.0