Handlowcy Philips Polska będą korzystać z aplikacji Comarch
Comarch podpisał umowę z firmą Philips Polska na wdrożenie i utrzymanie systemu mobilnej sprzedaży Comarch SFA Mobile Sales Force.
System Comarch SFA Mobile Sales Force będzie wspierać pracę działu sprzedaży firmy Philips Polska w zakresie kontaktów z klientami, raportowania wizyt oraz działań okołosprzedażowych.
Najważniejsze z punktu widzenia biznesu klienta, poza standardowymi funkcjonalnościami systemów klasy SFA, będzie przede wszystkim obsługa kluczowego kanału sprzedaży jakimi są sieci handlowe. Weryfikacja standardów, obecności i dostępności produktów to tylko niektóre z elementów raportowanych podczas pracy przedstawiciela handlowego w tym kanale – mówi Paweł Wawrzuta, Business Solution Manager w Comarch.
Rozwiązanie Comarch SFA Mobile Sales Force pozwoli nam na proste i efektywne zarządzanie dostępnością naszych produktów we wszystkich kanałach sprzedaży. Niebagatelne znaczenie ma również łatwość z jaką nasi pracownicy będą zarządzać swoim czasem optymalizując w ten sposób trasy i liczbę dialogów, które odbędą z naszymi Partnerami na rynku. Przełoży się to bezpośrednio na lepsze zrozumienie potrzeb odbiorców końcowych i dostosowanie naszej oferty – mówi Łukasz Mieteń, Menedżer IT w Philips Polska
Comarch SFA
Mobile Sales Force Apps to rozwiązania mobilne i webowe przeznaczone do obsługi i optymalizacji procesów okołosprzedażowych. To niezawodne oraz kompleksowe narzędzie pozwalające na skuteczne zarządzanie terenowymi siłami sprzedaży, które obsługują zarówno nowoczesny, jak i tradycyjny kanał sprzedaży. Rozwiązanie z jednej strony wspiera przedstawicieli handlowych w ich codziennej pracy, z drugiej natomiast pomaga w efektywnym i skutecznym zarządzaniu całym zespołem sprzedażowym.