Kolejna edycja warsztatów poświęconych ECOD SA2 Produkty
W odpowiedzi na potrzeby klientów Comarch oraz SA2 Worldsync
Polska organizują cykl seminariów poświęconych nowemu rozwiązaniu –
ECOD SA2 Produkty, zatytułowany „Globalna Synchronizacja Danych
Produktowych - ECOD SA2 Produkty”.
Obecni użytkownicy
systemu ECOD mogą już korzystać z dodatkowych usług związanych z
zarządzaniem danymi produktowymi. Nowe rozwiązanie – ECOD SA2 Produkty
– dostarczane jest przy współpracy Comarch – lidera usług w obszarze
elektronicznej wymiany dokumentów, z SA2 Worldsync Polska – liderem
usług w zakresie synchronizacji danych podstawowych.
Aplikacja zapewnia możliwość efektywnej i zestandaryzowanej
wymiany informacji o produktach pomiędzy partnerami biznesowymi,
poprawę procesów biznesowych i logistycznych w firmach oraz lepszą
jakość i spójność danych produktowych. Dzięki temu rozwiązaniu korzyści
pochodzące z elektronicznej wymiany dokumentów są jeszcze większe.
Podczas spotkań zostaną zaprezentowane korzyści wynikające ze
stosowania usługi ECOD SA2 Produkty, jej unikalne cechy, a także
najdogodniejsze sposoby wprowadzania danych o produktach.
Najbliższe warsztaty odbędą się w następujących terminach:
2009-09-03 dla dostawców w Warszawie
2009-10-15 dla dostawców w Gdańsku
2009-10-14 dla sieci handlowych w Warszawie
2009-11-19 dla dostawców w Krakowie
2009-12-02 dla dostawców w Warszawie
Chętnych do wzięcia udziału w warsztatach prosimy o potwierdzenie przybycia na adres: ecod@comarch.pl lub pod nr tel. 48 12 646 10 40.
Agenda warsztatów:
I. Wprowadzenie
- ECOD SA2 Produkty – współpraca Comarch ECOD i SA2 Worldsync Polska
- Zintegrowane rozwiązanie do zarządzania i wymiany danych produktowych
- Korzyści dla dostawców i sieci handlowych
- Oferta ECOD SA2 Produkty
II. Pokaz funkcji Katalogu ECOD SA2 Produkty
- Unikalne cechy Katalogu
- Wprowadzanie produktu
- Tworzenie hierarchii opakowań
- Podsumowanie cech
III. Panel dyskusyjny.