Kompania Piwowarska oszczędzi 850 tys. zł rocznie dzięki rozwiązaniu Comarch EDI
Kompania Piwowarska, która jest liderem rynku piwa w Polsce i posiada w swoim portfelu najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd’s, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch, Peroni Nastro, czy Azzurro, jako pierwsza w branży zdecydowała się na całkowitą rezygnację z faktur papierowych i wykorzystanie e-faktur w rozliczeniach z handlem tradycyjnym. Firma szacuje, że pozwoli jej to zaoszczędzić co najmniej 850 tys. złotych rocznie. Wdrożenie e-faktur zostało przeprowadzone przez firmę Comarch, która w swojej ofercie posiada platformę Comarch EDI skupiającą 30 tysięcy użytkowników z 30 krajów. Liczba przeprocesowanych przez Comarch EDI dokumentów wyniesie w 2013 roku ok. 240 milionów.