Szybki dostęp do informacji gwarancją lepszych decyzji biznesowych - Philips wybiera rozwiązanie Comarch
Philips podpisał umowę z Comarch na wdrożenie innowacyjnej platformy raportująco-komunikacyjnej, która będzie wykorzystywana przez producenta do wzmocnienia współpracy z sieciami handlowymi oraz dystrybutorami. Wybrane rozwiązanie - Comarch Online Distribution - dostarcza rzetelne dane na temat rynku, jednocześnie pozwalając firmie stymulować aktywność sprzedażową partnerów handlowych.
Nowe rozwiązania odpowiedzią na rosnące potrzeby firmy
Philips to jedna z największych firm elektronicznych na świecie. Po długoletniej, pozytywnie ocenianej współpracy z Comarch (wdrożenie i utrzymanie systemu mobilnego oraz elektroniczna wymiana dokumentów z sieciami handlowymi), firma podjęła decyzję, aby rozszerzyć jej zakres o wdrożenie Comarch Online Distribution. Jest to nowoczesna platforma raportująco-komunikacyjna wykorzystywana we współpracy producenta z siecią dystrybutorów. Rozwiązanie umożliwia codzienne, automatyczne raportowanie Big Data, gwarantując w ten sposób dostęp do aktualnych danych dotyczących odsprzedaży produktów na rynku detalicznym.
O wyborze rozwiązania firmy Comarch zadecydowała nie tylko jakość dostarczanych danych dotyczących odsprzedaży i stanów magazynowych. Poszukiwaliśmy solidnego i pewnego partnera; firmy, która ma nie tylko dużą znajomość zagadnienia, ale też wartościowe doświadczenie. Comarch to ma. Przekonaliśmy się o tym w ostatnich latach naszej bardzo dobrej współpracy. - mówi Łukasz Mieteń, Head of Business Transformation and IT, CEE w Philips.
Comarch Online Distribution wartość dodana przedsiębiorstwa
Dzięki integracji platformy Comarch Online Distribution z systemami ERP oraz systemami sprzedażowymi po stronie partnerów handlowych, producenci uzyskują bezpośredni dostęp do aktualizowanej w czasie rzeczywistym bazy danych. Połączenie Comarch Online Distribution z systemem klasy Business Intelligence gwarantuje z kolei szybki dostęp do wielowymiarowych analiz dotyczących informacji pozyskanych z wszystkich kanałów sprzedaży. Rzetelne informacje o stanach magazynowych sieci handlowych i dystrybutorów pozwalają producentom efektywniej planować strategię sprzedażową.
Zaproponowane przez Comarch rozwiązanie to nowoczesna i kompleksowa platforma wspierająca procesy sprzedażowe wśród dystrybutorów w kanale tradycyjnym, jak i sieci handlowych należących do kanału nowoczesnego. W ramach projektu, do systemu podłączeni zostaną partnerzy firmy Philips - sieci handlowe, e-commerce oraz dystrybutorzy z 6 europejskich hubów. Rozwiązanie Comarch Online Distribution znacząco poprawi jakość raportowanych danych oraz usprawni ich analizę, a co za tym idzie pozwoli na szybsze podejmowanie trafnych decyzji biznesowych. – mówi Bartłomiej Szuper, dyrektor konsultingu Comarch.
Philips to holenderska firma o międzynarodowym zasięgu: zatrudnia około 74 000 osób w 100 krajach na całym świecie. Obecnie jest jedną z największych firm elektronicznych na świecie, które skupiają się na wprowadzaniu innowacji w dziedzinach opieki medycznej oraz produktów konsumenckich.