Rozwiązanie Comarch TPM wyróżnione tytułem POI Best-in-Class for Mobile UX
TPx Vendor Panorama 2016 opublikowany przez Promotion Optimization Institute to kolejny raport, w którym Comarch, jako jedyna polska firma IT znalazł się wśród wiodących dostawców technologii TPM/TPO. Ranking ma na celu pomóc producentom dóbr konsumpcyjnych w wyborze rozwiązania, najlepiej dostosowanego do ich potrzeb.
Rozwiązanie Comarch TPM, należące do rodziny produktów SFA, było dotychczas obecne w raportach Gartnera (kolejne edycje „Market Guide for Trade Promotion Management in Consumer Goods”). Poza wiedzą i doświadczeniem na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej Gartner jako wyróżnik produktu Comarch TPM podkreśla konfigurowalność rozwiązania oraz bardzo funkcjonalny kalendarz pozwalający nie tylko w prosty i intuicyjny sposób zarządzać promocjami, ale również analizować różne przedziały czasu.
W raporcie Promotion Optimization Institute została szczególnie doceniona najnowsza wersja rozwiązania Comarch TPM, utworzona w zupełnie nowym layoucie i technologii pozwalająca w łatwy i przyjazny użytkownikowi sposób na zarządzanie promocjami nie tylko na komputerach osobistych, ale i na wszystkich urządzeniach mobilnych. Ponadto wyróżniony został nawy sposób planowania promocji prowadzący użytkownika krok po kroku, interaktywne raporty pozwalające łatwo estymować najbardziej efektywne scenariusze, czy bardziej rozbudowana karta klienta.
Podążając za trendami i korzystając z doświadczenia zebranego podczas współpracy z naszymi klientami stworzyliśmy zupełnie nowe rozwiązanie Trade Promotion Management, które ma w jeszcze łatwiejszy sposób pomagać efektywnie planować i zarządzać działaniami promocyjnymi oraz ich budżetami, a także estymować różne rozwiązania. Dodatkowo system usprawnia wieloetapowe procesy akceptacji w przedsiębiorstwie oraz ułatwia podejmowanie decyzji na podstawie zaawansowanych analiz. Tym bardziej cieszy nas fakt, że nasze rozwiązanie otrzymało wyróżnienie Best-in-Class for Mobile UX od Promotion Optimization Institute. Warto również podkreślić, że Comarch to jeden z nielicznych dostawców, jedyny w Europie Środkowo-Wschodniej, który ma w swoim portfolio jednocześnie rozwiązania typu SFA jak i TPM pozwalając czerpać korzyści z efektu synergii. Stawiamy na kompleksowość naszych rozwiązań, tak więc również rozwiązanie TPM silnie wpisuję się w strategię Omnichannel.– mówi Justyna Włodarczyk, Comarch SFA, Product Manager.
Comarch SFA (Sales Force Applications) to rozwiązania mobilne i webowe przeznaczone do obsługi i optymalizacji procesów około sprzedażowych. W ostatnim czasie do grona produktów dołączyły także aplikacje typu B2B e-commerce, przeznaczone dla partnerów biznesowych oraz call center. Tworzą one razem kompleksowe narzędzie, pozwalające klientom Comarch SFA podążać za najnowszymi międzynarodowymi trendami.