Znamy już wyniki badania satysfakcji klientów Comarch SFA. Ergonomia i komunikacja ocenione najwyżej, klienci zadowoleni.
W ramach troski o satysfakcję klientów Comarch SFA prowadzi cykliczne badania jakości oferowanych przez siebie produktów. Dysponujemy już wynikami tegorocznego badania (luty-kwiecień 2016). Wyniki wskazują na to, że głównym atutem aplikacji Comarch przeznaczonych dla przedstawicieli handlowych są ergonomia oraz doskonały kontakt z pracownikami Comarch.
Badanie przeprowadzone na próbie 130 przedstawicieli handlowych oraz 44 pracownikach back office’u (managerów, analityków, kierowników itp.) pokazało, że 94% użytkowników jest zadowolonych z ergonomiczności i łatwości obsługi naszych aplikacji. Aż 95% badanych wyraziło opinię, że zarówno kontakt z projekt managerem po stronie Comarch jak i kontakt telefoniczny z Help Desk spełnia ich oczekiwania.
Najważniejsza statystyka dotyczy jednak zwiększonej liczby odwiedzanych klientów. Aplikacja mobilna zachęciła przedstawicieli handlowych do odwiedzenia liczby klientów większej o 15%. Jednocześnie czas wizyty skrócił się o 11 minut. Po wdrożeniu systemów Comarch SFA użytkownicy zaobserwowali ponad 20-procentowy wzrost dystrybucji numerycznej oraz 18-procentowy wzrost realizacji targetów przez użytkowników aplikacji. Według badanych o ok. 13% wzrosła natomiast realizacja zamówień zwiększając sprzedaż. Co czwarta badana osoba zaobserwowała wzrost skuteczności analizy działań konkurencji. Niemal co trzecia dostrzega poprawę zarządzanie stanami magazynowymi i eliminację braków w magazynie (out of stock).
Uzyskane wyniki pokazują, że rozwój produktów z rodziny Comarch SFA idzie w dobrą stronę. Nasi klienci dobrze oceniają współpracę z Comarch i główne cechy aplikacji. Cieszy nas bardzo również fakt, że wdrożenie naszego rozwiązania przynosi realne korzyści w zakresie sprzedaży. Dzięki nam praca przedstawicieli handlowych staje się bardziej efektywna – mówi Justyna Włodarczyk, Product Manager Comarch SFA.