Comarch Omnichannel to jeden, spójny system informatyczny pozwalający na obsłużenie dowolnego kanału sprzedaży oraz dowolnego kanału dotarcia do klienta końcowego. Platforma dedykowana jest producentom posiadającym własne siły handlowe, a także firmom korzystającym z drugiego i trzeciego modelu dystrybucji (dystrybucja wyłącznie poprzez wyselekcjonowanych dystrybutorów bez udziału własnych sil sprzedaży oraz model mieszany).
Dzięki gotowej integracji różnych kanałów sprzedaży (kanał tradycyjny, nowoczesny, HoReCa, e-Commerce, CallCenter). Comarch OmniChannel zapewnia holistyczne podejście do procesu sprzedażowego. Dodatkowe połączenie z systemami informatycznymi dystrybutorów, pozwala na bardzo dokładne śledzenie komunikacji i przepływu informacji (np. zamówień) w całym łańcuchu dostaw. System dostępny jest na każdej wiodącej platformie sprzętowej (smartfon, tablet, desktop) i systemach operacyjnych. Co istotne – integracja pozwala na współpracę między użytkownikami systemu w celu zapewnienia klientom obsługi na najwyższym poziomie.