Comarch Trade Promotion Management

Wyzwania

Obecnie organizacje handlowe skupiają się na innowacyjności produktu, budowaniu dobrych relacji z konsumentem i handlowcem, aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż produktów. W dużej mierze polegają one również na promocjach handlowych, ale w tym przypadku muszą zmierzyć się z:

  • Efektywnym planowaniem promocji
  • Analizą i kontrolą wykorzystania budżetów promocyjnych
  • Analizą efektywności przeprowadzanych akcji promocyjnych.

Rozwiązanie

Trade Promotion Management jest modułem, który wspomaga organizacje handlowe w procesie planowania promocji handlowych i ich budżetów oraz rozliczaniu i raportowaniu efektywności tych działań. Dzięki rozwiązaniu istnieje możliwość łatwego definiowania działań promocyjnych, mierzenia ich efektywności oraz wykorzystywania danych historycznych do analizowania i wyszukiwania najlepszych rozwiązań podnoszących sprzedaż.

Czy na pewno chcesz wysłać formularz?

Pobierz darmową ulotkę

Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z Grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych oraz przepisy prawa komunikacji elektronicznej. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją marketingu bezpośredniego i otrzymywania na wskazany adres e-mail informacji handlowych zawartych w naszym newsletterze. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z Grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Możesz wycofać zgodę w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniej podjętych kontaktów i przetwarzania danych dokonanego na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wysyłając formularz udostępniasz nam Twoje dane osobowe. Przeczytaj: Informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez spółki z grupy Comarch oraz o Twoich uprawnieniach.