Zaawansowana technologicznie aplikacja SFA dla mobilnych przedstawicieli handlowych
Usprawnij i zautomatyzuj swoje kluczowe procesy sprzedażowe, aby zwiększyć ich efektywność
ZAMÓWIENIA
Możliwość przygotowania i rejestracji zamówień w trakcie wizyt klientów. Podczas przesyłania przedstawiciel ma mobilny dostęp do spisu dostępnych produktów i cen aktualizowanych w czasie rzeczywistym, a także warunków handlowych klienta.
NALEŻNOŚCI
Funkcja ta zapewnia użytkownikom kontrolę nad zobowiązaniami i należnościami (użytkownicy mogą przeglądać zaległe faktury klienta podczas połączenia z klientem lub bezpośrednio na karcie klienta). Niezapłacone faktury można importować bezpośrednio z systemu finansowo-księgowego.
PROMOCJE
Podczas wizyty u klienta aplikacja informuje przedstawicieli o aktualnych promocjach. Sprzedawcy mogą rejestrować zamówienia promocyjne i związane z nimi świadczenia.