Comarch Reporting Module to nowoczesna platforma komunikacji i raportowania przeznaczona dla menedżerów ds. sprzedaży/marketingu i dystrybutorów. Stworzona w formie aplikacji internetowej, umożliwia ona wysoce zaawansowaną analizę procesów sprzedaży opartą na danych zebranych z systemów producentów oraz informacjach wymienianych elektronicznie (integracja z Comarch EDI) między partnerami biznesowymi.
Dostępna na komputery osobiste oraz urządzenia mobilne, pozwala ona definiować cele zakupowe/sprzedażowe oraz przypisywać je do poszczególnych kampanii promocyjnych, zwiększając w ten sposób efektywność sprzedaży Twojej firmy. Ponadto, dzięki wielu dodatkowym funkcjom, można ją także używać do prezentacji należności i limitów kredytowych partnerom handlowym oraz składania zamówień online (bezpośrednio od producenta).
Jakie są korzyści?
Skuteczna komunikacja biznesowa ze wszystkimi partnerami
Zarządzanie zamówieniami i należnościami• subskrypcje wysyłkowe • ankiety • dedykowane indywidualne działania marketingowe • treści marketingowe
Monitorowanie kluczowych procesów biznesowych w czasie rzeczywistym
Realizacja celów zakupowych / sprzedażowych • rozwój dystrybucji • zarządzanie stanami magazynowymi
Niższe koszty operacyjne + aktualne raporty sprzedaży i zakupów
Niższe koszty obsługi partnera • Natychmiastowe dostosowywanie do zmian na rynku • Raporty KPI, w tym poziomy realizacji celów
Kluczowe funkcjonalności Comarch Reporting Module
RAPORTOWANIE
Raportowanie może się odbywać poprzez predefiniowane, intuicyjne kokpity. Do głębszej analizy użytkownik może wykorzystać tabele i wykresy przestawne (bazujące na kostkach OLA). Zakres dostępnych raportów dla użytkownika jest definiowany przez administratora systemu poprzez odpowiednie przypisanie ról i uprawnień. Raporty mogą być eksportowane do różnych formatów (w tym MS Excel) i udostępniane innym użytkownikom.
KOKPIT MENEDŻERA
Kokpit menedżera to miejsce udostępniania użytkownikom najważniejszych parametrów, wskaźników KPI oraz wiadomości zdefiniowanych w systemie.
GEOMARKETING
Prezentacja sprzedaży na mapach Google Maps – prezentacja danych jest możliwa na podstawie wielowymiarowych raportów. Dane są prezentowane na poziomie regionu lub dowolnej innej kategorii analitycznej, takiej jak klient , dowolnie zdefiniowane koszyki zakupowe czy obszary sprzedażowe.
WIADOMOŚCI
Moduł wiadomości to miejsce wzajemnej komunikacji, gdzie najważniejsze informacje są publikowane i udostępniane innym użytkownikom (także partnerom biznesowym).
ZAMÓWIENIA
Pozwala partnerom (dystrybutorom / sklepom) składać zamówienia zgodnie z wymaganiami producentów, takimi jak minimum logistyczne, product mix, promocje. Zamówienia są przekazywane (EDI) do producenta lub centrum logistycznego. System wspiera również inne procesy, takie jak: fakturowanie, rozliczenia, noty opakowaniowe.
ANKIETY
Narzędzie pozwalające na definiowanie ankiet i udostępnianie ich bezpośrednio danej grupie docelowej. Umożliwia ono monitorowanie realizacji, weryfikację odpowiedzi i analizę wyników ankiet. Prócz tego pozwala również na udostępnienie feedbacku partnerom biorącym udział w badaniu.
KATALOG KLIENTÓW
Katalog klientów umożliwia dostęp do wszelkich istotnych informacji o klientach oraz wymaganych danych biznesowych.
KATALOG PRODUKTÓW
Katalog ten składa się z kart produktów, zawierających istotne informacje o produkcie, dane logistyczne oraz jego zdjęcia.
Zarządzaj swoją firmą w dowolnym miejscu i czasie - Obejrzyj video
Zakres usług
COMARCH HELPDESK
Comarch Helpdesk to pierwsza linia wsparcia dla użytkowników systemu Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.
COMARCH POMOC TECHNICZNA
W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.
SZKOLENIA
Comarch zapewnia użytkownikom systemu szkolenia prowadzone przez profesjonalny zespół konsultantów z naszego Centrum Szkoleniowego.
HOSTING
Usługa udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services.
NORMALIZACJA, HARMONIZACJA I WERYFIKACJA JAKOŚCI DANYCH
W ramach wdrożenia modułu Online Distribution, Comarch oferuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów/hurtowni w ramach danego projektu, a także dodatkową weryfikację jakości danych poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi.
PRZYPISYWANIE GEOKORDYNATÓW
W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży