Jak usprawnić ścieżkę obsługi pacjenta w placówce medycznej?
Każdy pacjent oczekuje zaangażowanego lekarza, który szybko wynajdzie sposób, by mu pomóc. Każdy lekarz z kolei na pewno chciałby móc poświęcić pacjentowi tyle czasu, by maksymalnie zaopiekować jego potrzeby i dogłębnie przebadać przypadek. Niestety czas przewidziany na wizytę nie jest z gumy, a grafik bywa ograniczający. Dlatego warto szukać sposobów na usprawnienie ścieżki obsługi pacjenta i wdrażać mądre rozwiązania przyjazne lekarzom i pacjentom.
Przykładem takiego rozwiązania jest Comarch Punkt Diagnostyczny zintegrowany z systemem klasy HIS (Hospital Information System) – Comarch Optimed NXT. W naszym Punkcie Diagnostycznym pacjent może w łatwy, szybki i przyjemny sposób sprawdzić swój aktualny stan zdrowia tuż przed umówioną wizytą lekarską. Integracja z oprogramowaniem do zarządzania placówką sprawia, że wyniki wykonanych pomiarów natychmiastowo trafiają do elektronicznej dokumentacji pacjenta. Lekarz może więc zapoznać się z nimi jeszcze przed wizytą, a następnie skupić się już tylko na pogłębieniu wywiadu w oparciu o pozyskane dane i przejść do stawiania diagnozy.
Wdrożenie w Centrum Medycznym iMed24
Przekonaj się, jak działa to w praktyce. Poniżej znajdziesz materiał wideo, który przygotowaliśmy wraz z Centrum Medycznym iMed24, w którym pacjenci mają okazję korzystać z Punktu Diagnostycznego od Comarch zintegrowanego z systemem Optimed NXT.
Jeśli materiał nie wyświetla się prawidłowo, znajdziesz go również na naszym kanale YouTube.