Szanowni Państwo,
Idąc z duchem czasu, już niebawem planujemy rozszerzyć nasze kanały sprzedażowe o nowe możliwości. W związku z czym chcielibyśmy spróbować naszych sił w sprzedaży e-Commerce z wykorzystaniem narzędzia Comarch e-sklep.
W celu zbadania rynku i oceny poziomu zainteresowania klientów chcielibyśmy Państwa prosić o wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej opinii na temat sprzedaży naszego produktu – Punkt Diagnostyczny – wynajem z usługą opisu badania EKG przez Internet.
Oferta kierowana jest do firm (małych i średnich przedsiębiorców), które dbają o zdrowie i chcą angażować swoich pracowników w akcje profilaktyczne, które dzięki nowoczesnym technologiom mogą się już odbywać w miejscu pracy.
Na początek serdecznie prosimy Państwa o zapoznanie się z opisem towaru oraz procesem zakupowo-sprzedażowym a następnie o odpowiedzenie na kilka pytań.
Comarch Punkt Diagnostyczny to kompleksowe rozwiązanie przeznaczone do szybkiego i łatwego badania stanu zdrowia. Składa się z oprogramowania oraz sensorów medycznych, które umożliwiają pomiar podstawowych parametrów zdrowotnych użytkownika.
Wszystko to zapakowane w poręczną walizkę na kółkach, którą z łatwością przetransportujesz między pokojami pracowników czy piętrami w biurze.
Działanie Punktu Diagnostycznego oparte jest o aplikację zainstalowaną na tablecie, która prowadzi pracownika krok po kroku przez wszystkie etapy badań. System połączony jest z zewnętrznymi urządzeniami medycznymi wymienionymi powyżej, za pomocą których można samodzielnie wykonywać badania.
Elementy zestawu:
Dzięki integracji Punktu Diagnostycznego z systemem Comarch e-Care 2.0 – platformą telemedyczną, która jest certyfikowanym wyrobem medycznym klasy IIa, wyniki badań zostaną przesłane do Centrum Zdalnej Opieki Medycznej iMed24, gdzie personel medyczny podda je analizie. Niektóre wyniki i ich wstępna interpretacja widoczne będą w aplikacji zaraz po zakończeniu badania, a pełny raport wraz z oceną i opisem sygnału EKG przygotowanym przez kadrę medyczną zostanie przesłany do pracownika drogą mailową (zaszyfrowanym plikiem). W celu realizacji takiej usługi zdrowotnej konieczne będzie pozyskanie od pracowników, którzy wyrażą chęć wzięcia udziału w badaniach, zgód na realizowane świadczenie oraz przekazanie ich danych osobowych szyfrowanym plikiem do Centrum Medycznego iMed24.
Dane pracowników zostaną zaimportowane na platformę Comarch e-Care 2.0, dzięki czemu pracownicy będą już zapisani w systemie i w łatwy sposób, przy użyciu numeru telefonu oraz otrzymanego kodu, zalogują się w aplikacji Punktu Diagnostycznego i przeprowadzą pakiet badań.
Przed wykonaniem badania pracownik będzie miał również możliwość wypełnienia krótkiej ankiety dotyczącej jego samopoczucia. Wiemy, że dbanie o zdrowie psychiczne jest równie istotne co troska o dobrostan fizyczny, a dodatkowe informacje na temat stanu psychicznego pozwolą personelowi medycznemu na dokładniejsze zdefiniowanie zaleceń mających na celu poprawę bądź utrzymanie dobrej kondycji zdrowia pracownika. Pełny wywiad pozwoli na zapewnienie kompleksowej opieki oraz zadbanie zarówno o zdrowie fizyczne, jak i psychiczne. Wypełnienie ankiety jest dobrowolne i nie jest wymagane do rozpoczęcia badania.
Klient (przedsiębiorca) dokonuje zakupu na stronie Internetowej e-sklepu, gdzie dostępne są dwa warianty:
· najem tygodniowy Punktu Diagnostycznego z usługą opisu do maksymalnie 50 badań EKG.
· najem dwutygodniowy Punktu Diagnostycznego z usługą opisu do maksymalnie 100 badań EKG.
Zakup odbywa się poprzez dodanie do koszyka wybranego wariantu, uzupełnieniu wszystkich danych niezbędnych do wystawienia faktury oraz danych adresowych i kontaktowych, a następnie dokonanie płatności online za pośrednictwem systemu płatności DotPay. Po zaksięgowaniu płatności klient otrzymuje na wskazany adres mailowy fakturę VAT w formie elektronicznej.
Po zakupie nasi pracownicy e-Commerce kontaktują się z klientem w celu przekazania niezbędnych informacji dotyczących przesyłki oraz w celu wyjaśnienia sposobu realizacji usługi zdrowotnej (opisu badań EKG). Po rozmowie telefonicznej nasi pracownicy wyślą na wskazany przez klienta adres mailowy wzór zgód na świadczenie zdrowotne oraz formularz (zaszyfrowany plik excel), który pracodawca, za wcześniejszą zgodą pracowników, uzupełni o wymagane do realizacji świadczenia zdrowotnego dane pracowników, a następnie odeśle na wskazany adres mailowy do placówki realizującej usługę zdrowotną.
Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych danych nasz zespół wysyła przesyłką kurierską zapakowany Punkt Diagnostyczny na wskazany wcześniej przez klienta adres. Od chwili potwierdzenia dostarczenia przesyłki przez kuriera rozpoczyna się okres najmu Punktu Diagnostycznego i świadczona jest usługa opisu badań EKG.
Po zakończonym okresie najmu klient przekazuje zapakowany Punkt Diagnostyczny zamówionemu wcześniej z naszej strony kurierowi.
Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług dla sektora medycznego.
Proszę czekać