Kampania społeczna „ZENTIVA – Zmieniamy Przyzwyczajenia” to prozdrowotna inicjatywa firmy farmaceutycznej Zentiva zrealizowana z komunikacyjnym wsparciem agencji marketingowej Procontent. Celem czteromiesięcznej kampanii była zmiana nawyków Polaków i zachęcenie ich do wykonywania regularnych badań profilaktycznych, szczególnie w dobie pandemii.
Punkt Diagnostyczny Comarch to wygodne i komfortowe rozwiązanie znacznie ułatwiające profilaktykę wielu chorób, w tym cywilizacyjnych. Dzięki łatwej dostępności Punktu i przyjaznej infrastrukturze pacjent ma możliwość szybkiego wykonania pomiarów podstawowych parametrów życiowych, takich jak: saturacja, ciśnienie krwi, czy EKG serca.
Wersja mobilna Punktu Diagnostycznego pozwala na zorganizowanie przestrzeni diagnostycznej
w dowolnym miejscu, a także umożliwia bezproblemowy transport urządzeń – całość rozwiązania zamknięta jest w wygodnej walizce.
Pobierz pełną wersję case study, by dowiedzieć się więcej.