Case Study
E-WIZYTA W ZUS
Wdrożenie systemu do zdalnych konsultacji z klientami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
Pandemia spowodowała potrzebę wykorzystania technologii, zachęcając placówki do świadczenia usług na odległość. Jedną z nich jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), który we współpracy z Comarch wprowadził usługę do zdalnych konsultacji z klientami.
Szybka reakcja ZUSu umożliwiła dostosowanie struktury systemu pod wielostanowiskowy charakter pracy konsultantów we wszystkich oddziałach w Polsce. Dzięki temu klienci mają możliwość „zamówienia” wizyty z 6 obszarów tematycznych.
Korzyści rozwiązania:
- Rozładowanie kolejek w placówce i szybsze załatwienie sprawy przez klienta
- Zachowanie ciągłości usług bez narażania klientów oraz pracowników
- Rozbudowana infrastruktura systemu, dostosowywana do bieżących potrzeb placówki
- Szyfrowane połączenie, chroniące dane poufne
- Możliwość dodawania obszarów tematycznych, w których klient może być obsłużony
- Automatyzacja procesów
- Zmniejszenie barier użytkowych – brak konieczności rejestracji klienta na stronie
- Prosty w obsłudze interfejs użytkownika, intuicyjność
- System powiadamiania o e-Wizycie (wiadomość email oraz sms)
Pobierz pełną informację w case study.