Użytkowanie smartfonów stało się codziennością, a aplikacje mobilne biją rekordy popularności w takich branżach jak finanse, fitness czy e-commerce. Współcześnie dla przedsiębiorców i świadczeniodawców stanowią narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej. Dla odbiorców – łatwy sposób na zaspokojenie swoich potrzeb – od rozrywki, po obowiązki służbowe.
Doskonale sprawdzają się również w opiece zdrowotnej. Umówienie wizyty u lekarza? Prowadzenie dzienniczka badań? Zdalnej monitorowanie podopiecznych i ich stanu zdrowia? Sprawdź portfolio aplikacji mobilnych Comarch Healthcare.
Mobilne centrum dowodzenia zdrowiem dla pacjentów. Umożliwia łatwe zapisywanie pomiarów zdrowotnych, takich jak ciśnienie, glikemia, saturacja czy waga i niepokojących objawów. Pozwala umawiać i opłacać wizyty lekarskie, gromadzić i segregować dokumentację medyczną w formie elektronicznej, a następnie wygodnie udostępniać te informacje lekarzom podczas wizyty lub na odległość. Nową funkcją aplikacji jest możliwość utworzenia profilu dla swojego dziecka. MojeZdrowie24 to łatwy i wygodny sposób na dbanie o zdrowie swoje i swoich najbliższych.
Comarch HomeHealth to aplikacja mobilna przeznaczona dla pacjentów, którym lekarz zlecił zdalny monitoring stanu zdrowia. Prowadzi użytkownika krok po kroku przez indywidualnie dobrany harmonogram zadań – wykonanie badań, zażycie leków, wypełnienie ankiet medycznych. Aplikacja dokonuje także wstępnej analizy wyników pomiarów za pomocą algorytmów. Wyniki w czasie rzeczywistym trafiają na platformę telemedyczną e-Care 2.0, do której dostęp ma personel medyczny. Ma on wgląd do danych medycznych pacjentów, dzięki czemu może na bieżąco monitorować ich stan zdrowia.
Aplikacja dedykowana opiekunom osób korzystających z urządzenia Comarch Opaska Życia. Umożliwia wygodny wgląd do danych zbieranych przez opaskę, m.in. lokalizacji, aktywności i tętna podopiecznego oraz stworzenie społeczności opiekunów poprzez udostępnianie profilu podopiecznego. Z poziomu aplikacji można zarządzać ustawieniami urządzenia, np. zmienić numery kontaktowe czy głośność opaski oraz zadzwonić do podopiecznego. Co najważniejsze, aplikacja wyświetla powiadomienia w sytuacjach alarmowych, takich jak wciśnięcie przycisku SOS na opasce. Dzięki temu opiekun może znacznie szybciej zareagować i sprowadzić odpowiednią pomoc.
Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług dla sektora medycznego.
Proszę czekać