Comarch Concierge

Rozwiązanie pozwala na zapewnienie ciągłości w komunikacji między pacjentem a lekarzem poza  gabinetem lekarskim. Dzięki portalowi personel medyczny posiada bieżące informacje na temat zmian w rezerwacjach terminów, wypełnianych ankiet, czy zamówień na recepty. Rozwiązanie pozwala na  przeniesienie części czynności online co skutkuje zredukowaniem kolejek w podmiotach medycznych.  Concierge przynosi korzyści dla pacjentów, jak również dla personelu medycznego.

Zalety rozwiązania

Funkcjonalności dla pacjenta

  • zdalna rejestracja na wizyty
  • możliwość uzupełnienia przed wizytą wszystkich wymaganych dokumentów – skrócony czas oczekiwania na przyjęcie
  • dostęp do wyników badań i zaleceń lekarskich z poprzednich wizyt
  • możliwość zdalnego zamawiania recept
  • ankiety medyczne
  • możliwość zdalnego zadawania pytań dotyczących
    wyników badań
  • konsultacje i porady online (chat, audio, video)
  • rozbudowana, rzetelna baza wiedzy medycznej
  • bezpieczna skrzynka kontaktowa do komunikacji z lekarzem

Funkcjonalności dla personelu medycznego

  • gromadzenie dodatkowych informacji, które mogą wspomóc diagnozę z lekarzem
  • agregowanie danych niezbędnych z punktu widzenia działalności placówki
  • dostęp do bieżących rejestracji i złożonych wniosków o wystawienie recepty 
  • bezpośredni kontakt z pacjentem 

Obszary zastosowania

Skontaktuj się z ekspertem Comarch Healthcare

Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług dla sektora medycznego.

Przejdź do formularza

Proszę czekać