Comarch e-Consulant

Banki, urzędysekretariaty łączy kilka problemów – kolejki, niezadowolenie pracowników i klientów oraz rosnące koszty utrzymania przestrzeni biurowej. Comarch e-Consultant to system do zdalnej obsługi klientów i petentów, który pozwala na bezpieczny przesył danych wrażliwych i weryfikację tożsamości rozmówcy. Dla pracowników oznacza to możliwość organizacji pracy zdalnej w sposób bezpieczny i efektywny, pozwalając utrzymać tzw. „work-life balance” i zmniejszyć czas dojazdu do pracy. Klienci mogą załatwić istotne sprawy w sposób wygodny, bez czekania w długich kolejkach. Co ważne, możliwość obsługi wirtualnej jest dużym ułatwieniem dla osób z niepełnosprawnościami. Kadrę zarządzającą ucieszy perspektywa optymalizacji wykorzystania przestrzeni biurowej, mniejsze koszty zużycia mediów, a także większe bezpieczeństwo pracy.

Pobierz cennik

Komu oferujemy system e-Consultant?

Moduły i funkcje Comarch e-Consultant

Panel administratora

  • Możliwość konfiguracji wyglądu strony i dostosowania do własnej identyfikacji wizualnej
  • Zarządzanie tematami rozmów (tworzenie nowych i edycję istniejących)
  • Administracja użytkownikami systemu
  • Planowanie grafików konsultantów, z możliwością przypisania tematów
  • Ustalanie cennika spotkań w przypadku usług odpłatnych
  • Wgląd do zestawień dotyczących przeprowadzanych spotkań i wgląd do ich parametrów technicznych 

Panel pracownika placówki/konsultanta

  • Dostęp do harmonogramu konsultacji przypisanych do konta na wybrany dzień
  • Podgląd informacji na temat osoby, której dotyczy planowane spotkanie
  • Prowadzenie wideokonsultacji lub telekonsultacji
  • Możliwość skorzystania z chatu, np. w celu wymiany dokumentacji z petentem

Panel klienta

  • Dostępny bez konieczności zakładania konta użytkownika
  • Wybór tematu odpowiadającego potrzebom klienta
  • Automatyczna wysyłkę powiadomień o zaplanowanym spotkaniu z możliwością zdalnego odwołania spotkania
  • Możliwość płatności online za spotkanie, zgodnie z cennikiem ustalonym przez administrator

Zalety rozwiązania

Modele sprzedaży

  • SaaS

Dostęp do systemu z poziomu dedykowanego adresu strony www
 

    • On-Premise

    System zainstalowany na zasobach klienta, spełniających wymagania techniczne dla infrastruktury serwerowej
     

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch Healthcare

    Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług dla sektora medycznego.

    Przejdź do formularza

    Proszę czekać